Planlagt ks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg skal føde til sommer for første gang. Er der nogle der har erfaringer i Region Midt med at få planlagt KS uden nogen helbredsmæssig årsag hertil?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
nu Mor til 2 prinsesser :)
Anonym skriver:

Hej 

Jeg skal føde til sommer for første gang. Er der nogle der har erfaringer i Region Midt med at få planlagt KS uden nogen helbredsmæssig årsag hertil?

Du er første gangs gravid. Hvorfor vil du dog ha planlagt KS?

Anmeld Citér

17. marts

Baby.mamma

Profilbillede for Baby.mamma
Glædens Tid

Nej, men jeg ved, at det er langt dyrer, og at de ikke bare deler ud af dem. Fød evt. på en privatklinik med egenbetaling, så er du sikker på at få det, lidt mere som du ønsker (KS)

Anmeld Citér

17. marts

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Du er første gangs gravid. Hvorfor vil du dog ha planlagt KS?

Jeg finder større tryghed i det. Og er bange for at føde vaginalt - tænker ikke at uddybe det yderligere. 

Anmeld Citér

17. marts

Nomnom

Profilbillede for Nomnom
Baby.mamma skriver:

Nej, men jeg ved, at det er langt dyrer, og at de ikke bare deler ud af dem. Fød evt. på en privatklinik med egenbetaling, så er du sikker på at få det, lidt mere som du ønsker (KS)

Man kan ikke betale sig til et planlagt kejsersnit i det private i Danmark. Det kunne ellers være smart.

Anmeld Citér

17. marts

Baby.mamma

Profilbillede for Baby.mamma
Glædens Tid

Man kan ikke betale sig til et planlagt kejsersnit i det private i Danmark. Det kunne ellers være smart.

Nå, det troede jeg, efter at have set et program engang nemlig. Sorry

Anmeld Citér

17. marts

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg har fået pks 2 gange på eget ønske. første gang i skejby, længere historie om hvorfor det blev er - gik også til jordmor der selvom jeg bor i en anden by. Nr 2 er født på viborg sygehus og der var jeg til samtale ved en fødselslæge., det var jeg self også første gang. Jeg forklarede hvorfor jeg ønskede pks igen og fik det uden problemer. 

det er dog 11 og 7 år siden og har både hørt og læst at det er blevet noget sværere at få. Hold på dit, det er din krop og dit valg

Anmeld Citér

18. marts

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
nu Mor til 2 prinsesser :)
Anonym skriver:

Jeg finder større tryghed i det. Og er bange for at føde vaginalt - tænker ikke at uddybe det yderligere. 

Okay. Jamen så må du snak med din jordmoder og se hvad hun siger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.