Hej jeg er lidt i et dilemma. Jeg savner min familie hver dag og bor 1 time fra dem.
Jeg er gift og har et barn. Indimellem bliver jeg i tvivl og har mest lyst til at blive skilt og kunne flytte tilbage til mine forældre og den by jeg altid har boet i.
Jeg er virkelig ikke lykkelig i den by vi bor i. Men når jeg får de tanker så får jeg evigt dårlig samvittighed
Ikke mindst overfor min mand.
Generelt føler jeg at jeg mangler noget, men kan ikke sætte ord på dette.
Vi har ikke råd til pt. At flytte tættere på mine forældre.
Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kan håndtere de her følelser med at have lyst til at flytte.
Vores ægteskab fungerer fint, men jeg føler ikke jeg er helt glad. Det er hårdt at have de her følelser, at man tror man ville trives bedre ved at flytte hjem til sine forældre. Men det ville betyde at jeg skulle skilles. Mine følelser for min mand er lidt blandet til tider.
jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, men hvorfor har jeg SÅ blandende følelser? Jeg aner det ikke. Jeg ville mest af alt bare lære at blive glad for den her by som jeg trods alt har boet i 3 år i.
Jeg har ikke kørekort og jeg ønsker mig en elcykel men det siger min mand jeg ikke skal have, da jeg ellers vil blive for doven. Jeg gror det ville hjælpe med en elcykel på mange punkter, da jeg så vil føle en større frihed også. Der er trods alt lidt afstand til vores søns dagpleje og sådan.
Anmeld
Citér