Hvornår pakker i flyverdragten væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
11 svar
4 synes godt om
17. marts 2021

AnoMor

Ja som overskriften siger. Hvornår pakker i flyverdragten væk og går på termotøj? 

jeg synes ikk umiddelbart det er koldt mere. Men jeg er heller ikke ude på legepladser hele dagen. Så er lidt i tvivl om termo er for koldt endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2021

ønskebørn74

AnoMor skriver:

Ja som overskriften siger. Hvornår pakker i flyverdragten væk og går på termotøj? 

jeg synes ikk umiddelbart det er koldt mere. Men jeg er heller ikke ude på legepladser hele dagen. Så er lidt i tvivl om termo er for koldt endnu. 

Når en Softshell er nok til mig selv. �� Spøg til side, når april er over stået. For april gør hvad den vil ��

Anmeld Citér

17. marts 2021

PP93

Efter påske tænker jeg men ellers når pædagogerne beder om det i vuggestuen. Men synes også det afhænger af om man har et barn som der kan gå eller ej

Anmeld Citér

17. marts 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
PP93 skriver:

Efter påske tænker jeg men ellers når pædagogerne beder om det i vuggestuen. Men synes også det afhænger af om man har et barn som der kan gå eller ej

Når der er 10g eller derover konsekvent hver dag. 
det var koldt igår for de små på legepladsen i tre timer om eftermiddagen. 

Anmeld Citér

17. marts 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er nogle uger siden vuggestuen skrev og bad om at give termotøj med i stedet for flyverdragt

Anmeld Citér

17. marts 2021

AnoMor

Mamman skriver:

Det er nogle uger siden vuggestuen skrev og bad om at give termotøj med i stedet for flyverdragt

Vi har også fået besked om at tænke på at lægge det derned. Synes bare stadig det virker for koldt og han har ikke brokket sig over at have det for varmt endnu 

Anmeld Citér

17. marts 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet