(februar) Moar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

MoarLK

Nu er jeg ikke i tvivl længere, om det virkelig kan passe at Lotus siger Moar, når hun kalder på mig.

Hun har sagt det i godt og vel 1 mdrs tid nu, men har tænkt at det bare er mig som har ønsketænkning. Men næ nej der er flere som også har hørt hende efterhånden, så den er god nok.

Min kære lille datter kalder Moar.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Muffinmus

uha, hvor dejligt.....:-) Så følger de næste ord inden for meget kort tid. Når de først har lært et rigtigt ord kommer de et af gangen inden for super kort tid jo.

Her siger hun sgu stadig hun ala ba da da, naaa eller lign bavl

Anmeld

25. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare så sødt når de begyndt, at snakke og det er en fantastisk følelse når de kan siger moar

Lina "snakker bare højt på babysprog"

Anmeld

25. oktober 2009

Misjelle

MoarLK skriver:

Nu er jeg ikke i tvivl længere, om det virkelig kan passe at Lotus siger Moar, når hun kalder på mig.

Hun har sagt det i godt og vel 1 mdrs tid nu, men har tænkt at det bare er mig som har ønsketænkning. Men næ nej der er flere som også har hørt hende efterhånden, så den er god nok.

Min kære lille datter kalder Moar.......

Ååårh hvor skønt, det går da lige ind i hjertet . Herhjemme er det bare pludder pladder, men der er massere af det og gerne i meget høje toner. Det lyder dog nogle gange som om han siger dav dav dav dav nogle gange

Anmeld

26. oktober 2009

Moar'en

Viktor råber nu mest herhjemme. Men han er begyndt at råbe oar når jeg lige går ud af stuen, det kan sagtens være det bare er ønsketænkning, men når jeg så svarer bliver han helt stille, og det er kun hvis jeg ikke lige er i nærheden han siger det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.