Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
5 svar
4 synes godt om
15. marts 2021

Cathrine1999

Så jeg tog den her test i morges. Den kan se om man er gravid op til 6 dage før ens menstruation og jeg skal have den den 22. Det her billede er taget 4 min efter jeg tog testen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Cathrine1999 skriver:

Så jeg tog den her test i morges. Den kan se om man er gravid op til 6 dage før ens menstruation og jeg skal have den den 22. Det her billede er taget 4 min efter jeg tog testen

Hvis du forventer menses D. 22 så er der mere end 6 dage. 

Det er alt for tidlig at teste. Testen er jeg meget i tvivl om. Prøv først at teste igen fredag.

Anmeld Citér

15. marts 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg ville også vente en uge endnu med at teste. 
sikke en utålmodighed mange har  det er jeg faktisk virkelig overrasket over. Særligt fordi man jo netop bliver mega skuffet hvis man så begynder at bløde - mange er jo faktisk gravide med MEGA mange af de graviditeter går jo til. Sådan er naturens gang. 
jeg ville selv vente med, at teste til fx den 30. Marts når man VED man er gået over tid  bare et godt råd, som måske ikke alle tager så godt imod

Anmeld Citér

15. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
CKJ skriver:

Jeg ville også vente en uge endnu med at teste. 
sikke en utålmodighed mange har  det er jeg faktisk virkelig overrasket over. Særligt fordi man jo netop bliver mega skuffet hvis man så begynder at bløde - mange er jo faktisk gravide med MEGA mange af de graviditeter går jo til. Sådan er naturens gang. 
jeg ville selv vente med, at teste til fx den 30. Marts når man VED man er gået over tid  bare et godt råd, som måske ikke alle tager så godt imod

Altså jeg kan godt fuld forstår at man er utålmodig, fordi det er så et højt ønske mange kvinder har. 

Men jeg må også nok sige at jeg er mega overrasket over hvor tidlig nogle kvinder tester. Nogle gange synes jeg det er ekstremt tidlig de tester. Og det jo netop det at man bliver såå skuffet.  Kan ikke forstår at man ville teste 7-8-9 dage før forventet menses.

Anmeld Citér

15. marts 2021

Emiliaa92

Jeg ser den som positiv, uanset hvornår man så har testet. Har du prøvet at tage en almindelig?

Anmeld Citér

16. marts 2021

Cathrine1999

Emiliaa92 skriver:

Jeg ser den som positiv, uanset hvornår man så har testet. Har du prøvet at tage en almindelig?

Ja tog en normal og en til tidlig test og de var begge negative

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.