Afsløre baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2021

Anonym trådstarter

Hejsa, 

Er der nogle herinde, der har skulle afsløre for familie og venner at de venter sig i denne corona tid? Hvordan gjorde I det? Og ellers lad mig høre, hvordan I overraskede dem før corona

Jeg elsker at gøre noget ud af det, jeg hader "bare" at skulle fortælle det - så hit me!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa, 

Er der nogle herinde, der har skulle afsløre for familie og venner at de venter sig i denne corona tid? Hvordan gjorde I det? Og ellers lad mig høre, hvordan I overraskede dem før corona

Jeg elsker at gøre noget ud af det, jeg hader "bare" at skulle fortælle det - så hit me!

Vi gjorde ikke noget anderledes, fordi corona findes. 

Et sted kom jeg på besøg med scanningsbillede. Et andet sted havde vi en æske med, med scanningsbillede og teksten om, at der kom en sommerbaby og at min mor skulle blive mormor  

Anmeld Citér

14. marts 2021

Anonym

Vi har holdt gender-reveal med noget familie med mad og hygge, og fortalt om graviditeten på normal vis med lille tekst og scanningsbillede

Men der er såå mange fine og gode ideer, hvis man søger på nettet

Anmeld Citér

15. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har holdt gender-reveal med noget familie med mad og hygge, og fortalt om graviditeten på normal vis med lille tekst og scanningsbillede

Men der er såå mange fine og gode ideer, hvis man søger på nettet

Jeg ved godt man kan finde noget på google, og der har jeg kigget. Havde bare håbet der var nogle herinde som ville fortælle hvordan de havde gjort

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.