Anonym skriver:
Hvad med de teste som fanger 6 dage før mens
Jeg forstår til fulde din utålmodighed!
jeg har selv flere gange måtte hive fat i testmonsteret og bede om pause!
Nu har jeg ikke selv været heldig at stå med en positiv test. Men jeg har læst stolpe op og stolpe ned i gamle opslag - og udfra dem kan konkluderds at folk generelt ikke tester ret meget tidligere på tidlig teste, end på alm teste. Der er sågar flere eksempler hvor kvinder har testet på begge slags, og den alm test er den der er tydeligst.
Du har ganske sikkert iver for at teste, og det forstår jeg godt. Men forsøg måske at aftale med dig selv at du tester 1 gang hver 2. Dag frem til mensdag, hvis du ikke kan vente helt.
jeg testede for nyligt i en cyklus ALT for tidligt og fik skyggestreger på nogle tests. Det gjorde mig helt fibrilsk og jeg brugte en mindre formue på teste flere gange om dagen, alle blanke som sne, og mens kom på helt præcis den dag den skulle. Man føler sig så dum bagefter, og imens drejer livet sig nærmest kun om at tisse på test, skille dem ad, lyse på dem, tage billeder og konvertere dem. Men altså - lige lidt hjælper det!
Så fat mod og lig en "testplan" du kan holde dig til, så det ikke stikker af med dig 

Anmeld
Citér