Hvordan var jeres mave i uge 7?

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

1.365 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. marts 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Hej de damer ��‍♀️ 

Jeg er lykkeligt gravid og er i dag 6+1 - jeg synes virkelig min mave en oppustet og synes allerede man kan se det pÄ min mave, at jeg er gravid (selvom det jo ikke er baby der fylder endnu). Normalt er jeg spinkel men flad mave, sÄ det er ret vildt for mig lige pludselig at "have en mave" - hvordan var jeres mave i uge 7? Og har i eventuelt billeder af det?

Knus 

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

12. marts 2021

AnoMor

Bubbi11 skriver:

Hej de damer ��‍♀️ 

Jeg er lykkeligt gravid og er i dag 6+1 - jeg synes virkelig min mave en oppustet og synes allerede man kan se det pÄ min mave, at jeg er gravid (selvom det jo ikke er baby der fylder endnu). Normalt er jeg spinkel men flad mave, sÄ det er ret vildt for mig lige pludselig at "have en mave" - hvordan var jeres mave i uge 7? Og har i eventuelt billeder af det?

Knus 

Jeg har ikk billeder af den. Men den lyder meget som min. Har altid vĂŠre spinkel med flad mave/sixpack. Men blev hurtigt meget oppustet.

Anmeld Citér

12. marts 2021

PP93

Bubbi11 skriver:

Hej de damer ��‍♀️ 

Knus 

Stort tillykke

Jeg er selv 6+1 i dag. Jeg er dog overvÊgtig, men jeg fÞler mig vildt oppustet. Det tÞj jeg normalt kan vÊre i (som ikke sidder tÊt til maven), er begyndt at sidde tÊt. Jeg mÄtte endda skifte tÞj her til eftermiddag inden vi fik gÊster, fordi jeg ikke ville afslÞre noget endnu

Anmeld Citér

12. marts 2021

Bubbi11

AnoMor skriver:

Jeg har ikk billeder af den. Men den lyder meget som min. Har altid vĂŠre spinkel med flad mave/sixpack. Men blev hurtigt meget oppustet.

Godt at vide jeg ikke er den eneste �� hÄber det snart gÄr lidt over igen, sÄ bukserne ikke strammer sÄ meget

Anmeld Citér

12. marts 2021

Bubbi11

PP93 skriver:

Stort tillykke

Jeg er selv 6+1 i dag. Jeg er dog overvÊgtig, men jeg fÞler mig vildt oppustet. Det tÞj jeg normalt kan vÊre i (som ikke sidder tÊt til maven), er begyndt at sidde tÊt. Jeg mÄtte endda skifte tÞj her til eftermiddag inden vi fik gÊster, fordi jeg ikke ville afslÞre noget endnu

Stort tillykke til dig ogsÄ

Ja det er frygteligt - mine bukser strammer virkelig ogsÄ og nÄr man sÄ har en del mureren i maven sÄ er det dÊlme ikke rart

Anmeld Citér

12. marts 2021

AnoMor

Bubbi11 skriver:

Godt at vide jeg ikke er den eneste �� hÄber det snart gÄr lidt over igen, sÄ bukserne ikke strammer sÄ meget

Det stoppede ikke for mig. Jeg var i graviditetsbukser fra uge 12 ca fordi de strammede

Anmeld Citér

12. marts 2021

Bubbi11

AnoMor skriver:

Det stoppede ikke for mig. Jeg var i graviditetsbukser fra uge 12 ca fordi de strammede

Uha ja det var tidligt - hÄber i hvert fald jeg kan strÊkke den indtil vi har fÄet fortalt vores familie og venner nyheden

Anmeld Citér

13. marts 2021

AnoMor

Bubbi11 skriver:

Uha ja det var tidligt - hÄber i hvert fald jeg kan strÊkke den indtil vi har fÄet fortalt vores familie og venner nyheden

Jeg fortalte det ogsÄ fÞrst efter NF scanningen. Det var kun nÊrmeste der vidste det. ForÊldre og sÞskende. Det var nemt at skjule. Det var bare nogle lÞse bluser

Anmeld Citér

13. marts 2021

PP93

Bubbi11 skriver:

Stort tillykke til dig ogsÄ

Ja det er frygteligt - mine bukser strammer virkelig ogsÄ og nÄr man sÄ har en del mureren i maven sÄ er det dÊlme ikke rart

Helt enig. Stramt tĂžj er bare ikke fedt som gravid - jeg kan i hvert fald ikke holde det ud

Anmeld Citér

13. marts 2021

Bubbi11

PP93 skriver:

Helt enig. Stramt tĂžj er bare ikke fedt som gravid - jeg kan i hvert fald ikke holde det ud

Nej enig! Det positive er, at der er skruet ned for arrangementer pga corona, sÄ der er knap sÄ mange dage med de stramme jeans

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.