Vil du vaccineres? Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du vaccineres??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.161 visninger
151 svar
175 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts

Anonym trådstarter

Det er ikke en lad os slå hinanden i hovedet tråd, men en nysgerrigheds tråd, i forhold til corona vaccination.

Det handler ikke om, at man endten er et får fordi man følger "flokken" eller at man høre i gruppen "sølvpapirhats flokken" Sådan lidt groft sat op. Ved godt der er mange flere flokke, der ligger i midten! 

Jeg vil bare gerne se, hvad flertallet herinde stemmer, så hvad stemmer du?

Og hvis der er svar muligheder, jeg ikke har tænkt ind, må i meget gerne, skrive dem i tråden!

Jeg personligt, mangler info. Er blevet tilbudt den der lige nu er sat på pause. Har valgt og ikke bestille tid, men er kommet på en ja tak liste på mit arbejde, med den jeg godt vil modtage og som vores borger får. Personalet blir tilbudt, dem der blir i overskud.

Alle dem af mine kollegaer, der er blevet vaccineret med, den der er sat på pause, har stadig bivirkninger her mellem 1 og3 uger efter. Dette har self givet massive udfordringer på arbejdspladsen, i form af mange sygemeldinger.

Glæder mig til at se jeres svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Jeg er klar  hvilken arm skal I bruge! 

Jeg vil dog helst undgå phizer vaccinen af ren og skær politiske grunde men hvis det er den der er

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

12. marts

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg- og min arbejdsplads- har fået 1. stik med Astra Zeneca for godt en måned siden. Vi havde næsten alle forventede bivirkninger dagen efter. Vi har dog ingen ser har mærket mere end det (ud af et par hundrede mennesker). 
Det er jo helt unikt at rulle nye vacciner ud i så store befolkningsgrupper som det der sker nu, og jeg finder det da betryggende at der i den grad udvises omhu med kontrollen. 
Nu er det blot spændende om vi kan færdigvaccineres med den, eller moder skal skiftes. Jeg takker ja uanset. Som disclaimer kan jeg afsløre at jeg løbende har læst en stor del af de publicerede studier om de forskellige vacciner.

Anmeld Citér

12. marts

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Jeg fik første stik lige inden jul og andet stik ca en måned senere. 

Anmeld Citér

12. marts

1977

Profilbillede for 1977

Fik stik 2 slut januar

Anmeld Citér

12. marts

Windy

Jeg vil vaccineres, men jeg må indrømme, at jeg er bekymret for det og eventuelle bivirkninger. Og jeg er ellers ikke en vaccine-skeptisk person. 

Anmeld Citér

12. marts

moar34

Jeg fik mit førte stik med Pfizer vaccinen d 5 januar og var færdig vaccineret d 29 januar. Har fået den pga mit arbejde på et demens afsnit 

Anmeld Citér

12. marts

Anonym

Vi fik den tilbudt for længe siden, på min arbejdsplads. Alle mine kollegaer har fået og har alle været mere eller mindre ramt af vaccinen. De er vaccineret med AstraZeneca. 

Pga. alm. influenza(så må man ikke vaccineres), ferie og sygeorlov ikke blevet vaccineret. Men jeg må indrømme at jeg heller ikke har været særligt ivrig efter vaccination. 

Jeg har svært ved at forholde mig til en hastevaccine og ikke nok viden om bivirkninger(som der jo nu er fokus på). Men jeg har(havde) bestilt tid og skulle have vaccinen i næste uge, men den er jo så nu sat på pause. Men jeg kan godt mærke at efter at være kommet tilbage på arbejde at det absolut ikke er rart at være mig, fordi jeg ikke er blevet vaccineret endnu. Men samtidig SKAL vi alle testes 2 gange ugentligt uanset om vi er vaccineret eller ej. Det forstår jeg bare ikke vi skal fortsætte med, efter vaccination... 

Anmeld Citér

12. marts

Anonym

Kunne ikke drømme om det, og det kommer ikke til at ske Folk i min omgangskreds har også hen ad vejen valgt den fra grundet nye oplysninger, til trods for, at de ellers havde planer om det. 

Anmeld Citér

12. marts

Anonym

Anonym skriver:

Vi fik den tilbudt for længe siden, på min arbejdsplads. Alle mine kollegaer har fået og har alle været mere eller mindre ramt af vaccinen. De er vaccineret med AstraZeneca. 

Pga. alm. influenza(så må man ikke vaccineres), ferie og sygeorlov ikke blevet vaccineret. Men jeg må indrømme at jeg heller ikke har været særligt ivrig efter vaccination. 

Jeg har svært ved at forholde mig til en hastevaccine og ikke nok viden om bivirkninger(som der jo nu er fokus på). Men jeg har(havde) bestilt tid og skulle have vaccinen i næste uge, men den er jo så nu sat på pause. Men jeg kan godt mærke at efter at være kommet tilbage på arbejde at det absolut ikke er rart at være mig, fordi jeg ikke er blevet vaccineret endnu. Men samtidig SKAL vi alle testes 2 gange ugentligt uanset om vi er vaccineret eller ej. Det forstår jeg bare ikke vi skal fortsætte med, efter vaccination... 

Det skal I, fordi man som vaccineret sagtens kan blive smittet, syg og give sygdommen videre, og det vil højest sandsynligt også ske  

Dette er bl.a. også en af grundene til, at flere vælger den fra, da den ikke sikre en mod corona   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.