Leander eller Sebra puslepude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.695 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2021

noche

Ja hvilken en skal vi vælge? 
Jeg synes jo Leanders er i sindssygt lækkert design og er også i en flottere farve end Sebras. Men prisen er også en anden. Nogen af jer der har prøvet den ene eller anden og kan give for og imod hvad vi skal have? 

leander: 

https://www.babysam.dk/leander-matty-puslepude-dusty-grey-onesize?gclid=EAIaIQobChMItNWeyf2i7wIVFeh3Ch1xNAPWEAQYBCABEgLUvvD_BwE

sebra: 

https://www.babysam.dk/pusle-pur-puslehynde-dew-grey-onesize

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2021

Pb18

Vi har Leander puslepuden og er virkelig glade for den, det eneste minus for os er at nu hvor vores datter er 2.5 år og lang, så har hun svært ved at ligge der og den skrå kant bagerst gør at hun ikke får udnyttet pladsen fuldt ud. Til gengæld er den så længere end Sebras pude , så det kommer nok ud på et... 

Anmeld Citér

9. marts 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har også en Leander og er super glad for den 

Men jeg tror ikke jeg ville priotere at bruge så mange penge for den hvis jeg selv skulle købe en, det er jeg alligevel for nærig til.  Super god og lækker og kan klart anbefale den. Men kan man klare sig uden?, ja klart.

Anmeld Citér

10. marts 2021

AnoMor

Personligt ville jeg ikke købe nogen af dem med den viden jeg har om puslepude nu. 

jeg brugte yderst sjældent min da min søn var lille. Brugte den de første 3-4 mdr også gad jeg ikk det mere. 

men udfra design hvis jeg fik en foræret, for ligesom fortvivlet så er jeg for nærig til at give så meget for en puslepude, så ville jeg vælge leander 

Anmeld Citér

10. marts 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg ville vælge Sebras, fordi Leanders er for lang til vores puslebord (den er noget længere end en standard-puslepude). Designmæssigt er jeg nok mest til Leanders, men jeg kunne aldrig drømme om at give så meget for en puslepude

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.