Menstruation hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2021

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl om det der cyklus noget da jeg aldrig har holdt øje med den pga p-piller. Men nu da jeg ikke er på p-piller mere tænker jeg at jeg hellere må tracke den. 

hvis jeg ved at jeg havde sidste mens første dag d 11/2 og en cyklus på 35 dage. Bør jeg så ikk forvente mens omkring d 18-19 marts eller er fet først ugen efter ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2021

Lymi

Anonym skriver:

Jeg er lidt i tvivl om det der cyklus noget da jeg aldrig har holdt øje med den pga p-piller. Men nu da jeg ikke er på p-piller mere tænker jeg at jeg hellere må tracke den. 

hvis jeg ved at jeg havde sidste mens første dag d 11/2 og en cyklus på 35 dage. Bør jeg så ikk forvente mens omkring d 18-19 marts eller er fet først ugen efter ?

Du har ret, 18/19 marts. Man tæller fra menstruationens første dag. Men da du har været på p piller, kan du nok ikke regne med din cykluslængde endnu  

Anmeld Citér

9. marts 2021

Anonym trådstarter

Lymi skriver:

Du har ret, 18/19 marts. Man tæller fra menstruationens første dag. Men da du har været på p piller, kan du nok ikke regne med din cykluslængde endnu  

Jeg har ikk været på p-piller i over et år. Jeg har bare aldrig fulgt den før eller tænkt over hvornår den kom om det var over tid eller før tid osv. nu er jeg så bare i gang med at lave en tracking kalender så jeg ved hvornår den forventes. Jeg var bare i tvivl om det var fra første eller sidste mens dag  

Anmeld Citér

9. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hvis det er 35 dages længe du har. Så forventer du menses d 17 marts

Anmeld Citér

9. marts 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvis det er 35 dages længe du har. Så forventer du menses d 17 marts

Super. Tak for svar

Anmeld Citér

9. marts 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Du jan bruge en app til det hvis det er. Der er mange gode nogle der kan hjælpe helt gratis 

Anmeld Citér

9. marts 2021

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Jeg bruger "min kalender" og der kan man også følge med i andre ting, og taste ind hvor mange dage man bløder. Den er jeg glad for. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.