2 dage til mens endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2021

Anonym trådstarter

Kan i se noget ? 

jeg kan se hvor stregen skal være, men det som om der ikke er noget i alle vinkler  

det er billig testes teste - nogle der kender drm? 

Skal have mens om to dage, så ville være 3+5 - så ville den da være pænt positiv nu , ikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2021

PP93

Jeg kan godt ane en meget svag streg. Synes du skal vente et par dage også prøve at teste igen. Der er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvornår man kan teste positivt - nogle gør det først efter 4+0. 

I følge tests fra billig tests, så har jeg kun gode erfaringer med dem. Har brugt dem begge gange uden at opleve fejl på dem

Anmeld Citér

8. marts 2021

M4U

Anonym skriver:

Kan i se noget ? 

jeg kan se hvor stregen skal være, men det som om der ikke er noget i alle vinkler  

det er billig testes teste - nogle der kender drm? 

Skal have mens om to dage, så ville være 3+5 - så ville den da være pænt positiv nu , ikke

Syntes ikke helt jeg kan se noget desværre ��‍♀️
Jeg tænker også du skal vente til mens dag hvis du ikke kan se noget... ����

Anmeld Citér

8. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den ser desværre negativ ud. Men hvis ikke din mens dukker op om 2 dage, så prøv at teste igen der.

Anmeld Citér

8. marts 2021

Oddi

Profilbillede for Oddi

De fleste kvinder kan altså først teste positiv omkring 4+0. Jeg testede negativ 3+5, men svagt positivt 4+0 - det blev altså et sundt og raskt barn. Hcg skal jo lige op på et vist niveau før det kan måles.

Du har testet før tid - de fleste tests siger jo også test på forventet mensdag - du kan ikke rigtig bruge svaret til noget, for du er hverken købt eller solgt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.