Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen Jeg tog en tidlig graviditetstest her til morges som var negativ, men jeg følte at jeg kunne skimte en ekstra streg og blev derfor i tvivl. Både min mor og veninde kan skimte stregen også, men jeg ved ikke om det blot er os der er så glade for tanken, at vi faktisk bare ser hvad vi vil. Der er Idag 5 dage til min menstruation, altså 6 dage til udebleven og testen har en følsomhed på 25 (hvilket er højt da mange tidlige test har en følsomhed på 10). Jeg prøver selvfølgelig om nogle dage igen, men er så spændt på om jeg bliver gravid, at jeg rigtig gerne vil høre om i kan se det samme som os eller om det blot er vores øjne den er galt med
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej allesammen Jeg tog en tidlig graviditetstest her til morges som var negativ, men jeg følte at jeg kunne skimte en ekstra streg og blev derfor i tvivl. Både min mor og veninde kan skimte stregen også, men jeg ved ikke om det blot er os der er så glade for tanken, at vi faktisk bare ser hvad vi vil. Der er Idag 5 dage til min menstruation, altså 6 dage til udebleven og testen har en følsomhed på 25 (hvilket er højt da mange tidlige test har en følsomhed på 10). Jeg prøver selvfølgelig om nogle dage igen, men er så spændt på om jeg bliver gravid, at jeg rigtig gerne vil høre om i kan se det samme som os eller om det blot er vores øjne den er galt med
Desværre ser den negativ ud.
Den ser desværre negativ ud
Synes godt, at jeg kan ane noget.
Prøv i morgen igen, evt. på aftenurin.
Jeg kan ane en meget svag streg.
Jeg kan godt skimte noget - men jeg har ikke så god erfaring med den slags teste. Jeg synes næsten altid man kan ane noget på dem, prøvede det mange gange hvor jeg altså ikke var gravid. Jeg ville teste med et andet mærke Jeg krydser fingre for dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128