natteroderi øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Mikkelmusen

Hej tøser.

Filuca har i en længere periode sover "igennem" til kl. 6 ca. Nu er hun så tilbage til start igen og vågner nu 5000 gange om natten og når kl. blir 4,15 så er det slut med at sove. Vi har i nat prøvet at give hende flaske som vi plejer kl. 4.15, og så lade hende ligge i sin egen seng, men det vil hun ikke rigtig. Hun falder først helt til ro når hun kommer ind til os.

Hvorfor skal hun vågne på det tidspunkt... :(
Jeg er snart rigtig træt af det. Det har stået på 2-3 uger nu HVER NAT. Det kan ikke være rigtig at hun ikke kan sove mere end 6-7 timer før hun igen er sulten? Hun er jo snart 9 måneder...?

HJÆLP

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Loggidut

hvem var det nu der snakkede om at på sovecoach stod der man skulle vække barnet inden det vågnede...? hmmm, kunne det være en mulighed for jer?

jeg håber i snart har ro igen!

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Har IKKE noget svar på dit spørgsmål.
Men RAsmus vågner også en del gange sent om natten/MEGET tidlig morgen nu.
Han vågner i et skrig.

Gad vide om de drømmer?

Anmeld

14. april 2008

Mikkelmusen

skal jeg så vække hende kl. 3? det forstår jeg ikke. Det må jeg lige kigge på. tak loggi...

Mebach: tja det er da en muilighed. Men samme tid hver nat? Den slår ikke fejl. Højst et par minutters forskel?

Hun skriger dog ikke med det samme, men piver lidt. Men lægger man hende ned igen SÅ skriger hun. Lige indtil hun kommer op og får den skide flaske. Og aftensmad får hun ved 18,30 og flaske lige inden puttetid 20.00.

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Får hun vælling om aftenen, inden puttetid?

Er der ikke én eller anden som kan slå op i Tigerspringsbibelen?

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

ja der var noget med man skulle vække dem lige inden de vågnede, for at bryde den dårlige rytme....øv hvem var det nu der snakkede om det den anden dag?....men prøv lige sovecoach.dk...jeg mener det var der personen fandt det

Anmeld

14. april 2008

Mikkelmusen

Mebach skriver:

Får hun vælling om aftenen, inden puttetid?

Er der ikke én eller anden som kan slå op i Tigerspringsbibelen?

Gul allomin indtil vi løber tør, ellers bare alm. mme.

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Vælling mætter altså fantastico her. Meget mere end alm. mme.
Kender ikke Allo, vi bruger Nan.

Anmeld

14. april 2008

Mikkelmusen

vi har før prøvet vælling, og det hjalp ikke en dyt. Men det kunne da være det gjorde nu. Må jeg lige prøve. Tak.

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Der gik altså også lige et par dage, inden det "virkede" på Rasmus. Engang hvor vi var rendt tør for vælling, gav vi ham bare mme, med det resultat at vi var oppe midtnat, for at give ham mere mad. :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.