Normalt eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2021

Anonym trådstarter

De sidste 10 dage har min søn spist mindre end hvad han plejer. Når jeg sidder med ham i favnen bliver han sur på flasken og græder og skriger. Har skiftet suttehovede, fordi jeg troede det måske var pga mælken var for langsom om at løbe fra flasken. Han er 3 måneder gammel...

Er bekymret... Han har plejet at spise 120 ml hver 3 time, fra en dag til den anden har hans spisemønster ændret sig. Kan ikke rigtig afkode, hvornår han er sulten, fordi han er begyndt at putte hænder og ting i munden.. Er en bekymret førstegangs mor...

Her til aften opdager jeg tilfældigvis at når jeg lægger ham i babynesten og giver flasken, så vil han gerne spise.... Er det normalt alt det jeg beskriver?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Anonym skriver:

De sidste 10 dage har min søn spist mindre end hvad han plejer. Når jeg sidder med ham i favnen bliver han sur på flasken og græder og skriger. Har skiftet suttehovede, fordi jeg troede det måske var pga mælken var for langsom om at løbe fra flasken. Han er 3 måneder gammel...

Er bekymret... Han har plejet at spise 120 ml hver 3 time, fra en dag til den anden har hans spisemønster ændret sig. Kan ikke rigtig afkode, hvornår han er sulten, fordi han er begyndt at putte hænder og ting i munden.. Er en bekymret førstegangs mor...

Her til aften opdager jeg tilfældigvis at når jeg lægger ham i babynesten og giver flasken, så vil han gerne spise.... Er det normalt alt det jeg beskriver?

Jeg ammer ved så desværre ikke hvordan det helt er med flaske børn. 

Dog tænker jeg det er normalt. Vores piger har det man kalder for appetitspring og måske er han i det. De spiser mindre i perioder og mere i andre. 

Kan jo være han er flydt af oplevelser. 

Lidt som når vi har været til et foredrag og kommer hjem.

Anmeld Citér

4. marts 2021

Anonym

Tror det er ret normalt de får sådan en fase her omkring. Jeg afskærmede mine fra omverdenen når det var sådan der. Et mørkt roligt rum til at spiselig finde ro, eller en nullerklud Over øjnene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.