Tid af opvarming af drikkeklar erstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts

Sunshine89

Profilbillede for Sunshine89

Nogle der har erfaringer med opvarmning af drikkeklar modermælkserstatning i mikroovn? Tænker her hvor lang tid i giver det i mikro for at opnå den perfekte drikkeklare temperatur

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Sunshine89 skriver:

Nogle der har erfaringer med opvarmning af drikkeklar modermælkserstatning i mikroovn? Tænker her hvor lang tid i giver det i mikro for at opnå den perfekte drikkeklare temperatur

Må indrømme at jeg aldrig varmede det op. Det stod i et skab og havde stuetemperatur.

Anmeld Citér

2. marts

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart
AnoMor skriver:

Må indrømme at jeg aldrig varmede det op. Det stod i et skab og havde stuetemperatur.

Samme her Og når vi var på tur røg der bare en brik ind under babydynen, hvis det var meget koldt - så var den lige til at gå til...

Anmeld Citér

2. marts

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
ErDuHerIkkeSnart skriver:

Samme her Og når vi var på tur røg der bare en brik ind under babydynen, hvis det var meget koldt - så var den lige til at gå til...

Jep. Også her. Eller samme den i inderlommen af min jakke så den fik kropstemperatur

Anmeld Citér

2. marts

Jixy

Profilbillede for Jixy

Vi varmede det i mikroovnen, men det svingede hvor meget det skulle have - fordi vores mikroovn vist ikke virkede optimalt.

Men da din mikroovn kan være forskellig fra andres, så kan du heller ikke bruge deres svar til noget konkret. Det bedst er nok at varme den mængde I oftest varmer, også se hvor længe det skal have så temperaturen passer.

Dryp mælk på dit håndled eller brug et(stege)termometer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.