GRAVID!! :) .. Og så det med parfume i produkter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2021

Anonym trådstarter

Hej,

Vi har netop (i fredags) fået en positiv G-test! Vi er meget glade og jeg tror ikke sådan rigtigt det er gået op for os (vi tog også liiiige en test igår for at se om den "stadig var der" - og den var god nok )

Det er vores første og jeg er 4+4 i dag. Nu melder alle spørgsmålene sig naturligvis og jeg har fundet svar på en lang række af dem på nettet og synes egentlig jeg er ved at være rimelig klar over de ting man skal holde sig fra osv. som gravid. 

Én af de ting der jo anbefales at man holder sig fra er ting med parfume i - så turen går i dag ud for at købe produkter uden parfume, for jeg må være ærlig og indrømme at jeg faktisk opdagede at jeg nærmest ikke har ét eneste produkt uden parfume i hjemmet  

Jeg har intet imod at gå over til produkter uden parfume men mit spørgsmål går egentlig på hvad jeg gør ift. hårlak - jeg har enormt mange "fimrehår" og plejer at bruge hårlak til at holde på disse - og det ser en lille smule tosset ud hvis jeg ikke får styr på dem Er der andre, som bruger nogle produkter i stedet for hårlak, uden parfume, som i kan anbefale til de små "fimrehår"?  

Hilsen den glade ny-gravide!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2021

Lulu86

Profilbillede for Lulu86

Prøv at søg på noget ala “fly away hair mascara”. Jeg er ikke inde i detaljerne på hvad det findes af forskellige udgaver og om der er parfumefri versioner. Men det er et forsøg værd tænker jeg.

Anmeld Citér

1. marts 2021

serinasmor

Anonym skriver:

Hej,

Vi har netop (i fredags) fået en positiv G-test! Vi er meget glade og jeg tror ikke sådan rigtigt det er gået op for os (vi tog også liiiige en test igår for at se om den "stadig var der" - og den var god nok )

Det er vores første og jeg er 4+4 i dag. Nu melder alle spørgsmålene sig naturligvis og jeg har fundet svar på en lang række af dem på nettet og synes egentlig jeg er ved at være rimelig klar over de ting man skal holde sig fra osv. som gravid. 

Én af de ting der jo anbefales at man holder sig fra er ting med parfume i - så turen går i dag ud for at købe produkter uden parfume, for jeg må være ærlig og indrømme at jeg faktisk opdagede at jeg nærmest ikke har ét eneste produkt uden parfume i hjemmet  

Jeg har intet imod at gå over til produkter uden parfume men mit spørgsmål går egentlig på hvad jeg gør ift. hårlak - jeg har enormt mange "fimrehår" og plejer at bruge hårlak til at holde på disse - og det ser en lille smule tosset ud hvis jeg ikke får styr på dem Er der andre, som bruger nogle produkter i stedet for hårlak, uden parfume, som i kan anbefale til de små "fimrehår"?  

Hilsen den glade ny-gravide!

Der findes uparfumeret hårlak både hos matas og på apoteket

Anmeld Citér

1. marts 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg bruger en slags creme som hedder anti frizz. Det tager både fimrehår og split ends. Jeg bryder mig ikke om den måde hårspray gør mit hår stift. 

Dette gør istedet håret blødt og blankt at se på, og røre ved. Men det holder selvfølgelig ikke på en frisure, så hvis det også skal kunne dét så duer det ikke. Prøv at spørge i Matas, de har helt sikkert det du skal bruge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.