Hej,
Vi har netop (i fredags) fået en positiv G-test! Vi er meget glade og jeg tror ikke sådan rigtigt det er gået op for os (vi tog også liiiige en test igår for at se om den "stadig var der" - og den var god nok
)
Det er vores første og jeg er 4+4 i dag. Nu melder alle spørgsmålene sig naturligvis og jeg har fundet svar på en lang række af dem på nettet og synes egentlig jeg er ved at være rimelig klar over de ting man skal holde sig fra osv. som gravid.
Én af de ting der jo anbefales at man holder sig fra er ting med parfume i - så turen går i dag ud for at købe produkter uden parfume, for jeg må være ærlig og indrømme at jeg faktisk opdagede at jeg nærmest ikke har ét eneste produkt uden parfume i hjemmet
Jeg har intet imod at gå over til produkter uden parfume men mit spørgsmål går egentlig på hvad jeg gør ift. hårlak - jeg har enormt mange "fimrehår" og plejer at bruge hårlak til at holde på disse - og det ser en lille smule tosset ud hvis jeg ikke får styr på dem
Er der andre, som bruger nogle produkter i stedet for hårlak, uden parfume, som i kan anbefale til de små "fimrehår"?
Hilsen den glade ny-gravide! 
Anmeld
Citér