Hej!
Er der nogen som først har kunne få en positiv test MEGET sent i graviditeten? Eller slet ingen trods graviditet?
Har haft nogle tegn nemlig. Kvalme, ondt i brysterne, madlede, ingen appetit, træthed, en mørkere ring om brystvorterne, flere "dutter" omkring brystvorterne, MEGET følsom og humørsving - samt niv i underlivet, en sådan "anderledes"/boblende/meget fint sitrende agtig, følelse i underlivet de sidste 3 uger.
Forventet mens var i søndags, hvor der normalt er tre dage med let/mellem blødning og menssmerter der ikke behøver smertestillende. Men der var kun ligesom meget lidt let blødning søndag (kunne bruge et enkelt bind til hele dagen (hvis jeg ikke skiftede) og meget lidt når jeg tissede, de næste to dage var der nærmest kun MEGET LIDT "rester" og hun har ingen smerter haft.. der har været lidt brunt udflåd dagene efter.. min cyklus er på ca 35 dage, hvor den er præcis på dagen og det samme hver gang.
Men jeg tester stadig negativ?? Testede lørdag og også igår.. Ifølge, hvis man bruger beregner, så ville jeg være 6+4 (pga den lange cyklus tænker jeg, da man regner fra sidste mens). Jeg kan ikke bare få taget en blodprøve ved lægen, samt ikke begrunde hvorfor herinde.
Kan jeg måske bare være en af dem som ikke danner meget af det, som gør at man kan se det på graviditetsteste?? Jeg har tænkt at jeg kan prøve at teste igen om en uge.
Jeg har ikke bare gået og håbet/troet på det, det var en bekendt, som sagde "hvaa er du gravid?" Da jeg blev ved med at have kvalme og ikke kunne lugten af alt mad mere, så tanken havde ikke strejfet mig OVERHOVEDET og derfor tænker jeg det ikke bare kunne være hjernen der trickede det..
Anmeld
Citér