Overdosering af D dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.952 visninger
14 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2021

Anonym trådstarter

Hjælp! Jeg er her til aften kommet til at give for mange d dråber til min 3 ugers gamle baby .. han skal have en dråbe men da han fik lavet et spjæt lige i det jeg skulle give ham dem, kom jeg til at trykke alt for meget på tuben, så han fik væsentlig mere end han skulle.. er mega bange nu for at jeg har overdoseret ham !! Nogle der har oplevet noget ligende?? Håber i kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp! Jeg er her til aften kommet til at give for mange d dråber til min 3 ugers gamle baby .. han skal have en dråbe men da han fik lavet et spjæt lige i det jeg skulle give ham dem, kom jeg til at trykke alt for meget på tuben, så han fik væsentlig mere end han skulle.. er mega bange nu for at jeg har overdoseret ham !! Nogle der har oplevet noget ligende?? Håber i kan hjælpe 

Overdosering hvor det er sådan noget dom 100 gange mere end det anbefalede på daglig basis over længere liv. Det kan selvfølgelig skade. Men du har intet som helst at frygte fordi du har givet hvad der lyder som 10x mere en enkelt gang. Slap du bare helt af  

Anmeld Citér

26. februar 2021

Anonym

Som en anden skriver - skal der meget, meget mere til ... babyer er heldigvis ganske robuste

Anmeld Citér

26. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som en anden skriver - skal der meget, meget mere til ... babyer er heldigvis ganske robuste

Okay tak for hjælpen begge to, så er jeg meget mere rolig �� men anbefaler i at jeg lader være med at give ham dråber de næste dage så? Det var jo nærmest hele pipetten der blev tømt ��

Anmeld Citér

26. februar 2021

Anonym trådstarter

Tænker jo bare at han fik så mange i går at jeg nok ikke burde give ham de næste dage her, eller hvad?

Anmeld Citér

26. februar 2021

Justthinking

Jeg havde ringet til lægen/Giftlinjen for en sikkerheds skyld. 

Anmeld Citér

26. februar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tænker jo bare at han fik så mange i går at jeg nok ikke burde give ham de næste dage her, eller hvad?

Jeg havde sprunget d-dråberne over et par dage

Anmeld Citér

26. februar 2021

Baby.mamma

Nå, skal man nu kun give en dråbe? Da mine var små var det 5/10 dråber mener jeg? De er 8-12 år. Men frygt ej, jeg vil bestemt ikke mene, at du har overdoceret

Anmeld Citér

26. februar 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Nå, skal man nu kun give en dråbe? Da mine var små var det 5/10 dråber mener jeg? De er 8-12 år. Men frygt ej, jeg vil bestemt ikke mene, at du har overdoceret

Okay tak  det er nemlig med en pipette som jeg skal give ham den med, og kom stort set til at tømme pipetten i hans mund, så han fik alt for meget  men de fleste jeg har snakket med siger heldigvis også at der skal noget mere til, og kan heller intet mærke på ham, heldigvis 

Anmeld Citér

26. februar 2021

Kir

Baby.mamma skriver:

Jeg giver 5 dråber, så det kommer nok an på hvilket mærke man giver  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.