Venindes 30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2021

Anonym trådstarter

Min veninde fylder 30 her senere på året og har allerede nu inviteret til 30 års fødselsdag hvis alså vi igen må   samles hvilken der også står i indbydelsen ( ja hun   er i god tid ) ønsker har hun inden af   derfor er jeg begyndt at tænke på hvad jeg mon skal give hende jeg har det beste med at styr på hvad jeg skal giv i god tid så den bare skal købes

Jeg overvejer lidt af giv hende nogle lækkert skønhedsprodukter som en maske Renseskum og Fugtighedscreme jeg ved det er noget hun går mange op i modsat mig som engang i mellem kan køb en billig maske i Føtex

Pris mæssigt tænker jeg en gave til ca 500 kr

Mit Spørgsmål til jer der bruger skønhedsprodukter hvilken mærke vil i anbefale ? ( hendes hudtype er Normal)

Og jeg modtager også genre andres gaveideer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Min veninde fylder 30 her senere på året og har allerede nu inviteret til 30 års fødselsdag hvis alså vi igen må   samles hvilken der også står i indbydelsen ( ja hun   er i god tid ) ønsker har hun inden af   derfor er jeg begyndt at tænke på hvad jeg mon skal give hende jeg har det beste med at styr på hvad jeg skal giv i god tid så den bare skal købes

Jeg overvejer lidt af giv hende nogle lækkert skønhedsprodukter som en maske Renseskum og Fugtighedscreme jeg ved det er noget hun går mange op i modsat mig som engang i mellem kan køb en billig maske i Føtex

Pris mæssigt tænker jeg en gave til ca 500 kr

Mit Spørgsmål til jer der bruger skønhedsprodukter hvilken mærke vil i anbefale ? ( hendes hudtype er Normal)

Og jeg modtager også genre andres gaveideer

Er virkelig dårlig til selv at få brugt sådanne produkter, men gav min lillesøster fra naturligolie.dk i fødselsdagsgave.

Anmeld Citér

25. februar 2021

Carina:-)

Jeg sværger til clarins: men det er i den dyre ende... men hvad med en hyggelig dag med dig  og hende ? Fx fiskespa og hovedbundsmassage  eller I får en manicure:? Og så en god cafetur - og så slutter af med en biotur . Det hele er selvfølgelig forudsat at de ting eksisterer og er åbnet til den tid ....men det har jeg med succes givet til flere veninder.  Og det er  til at overkomme økonomisk. 

Anmeld Citér

25. februar 2021

Panther

Profilbillede for Panther

Kan godt forstå, du godt kan lide at være i god tid, men jeg tror faktisk ikke jeg ville købe produkter et halvt år før de skal bruges - uanset at de selvfølgelig ikke er åbne og udsættes for iltning.

Anmeld Citér

25. februar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Når nu du selv er inde på forkælelse, hvad så med et gavekort til noget wellness? Evt. En times massage eller lignende

Anmeld Citér

26. februar 2021

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er vild med produkter fra Vølve. De er naturlige, flere er veganske og de er bare så lækre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.