En god bøjlefri bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2021

Anonym trådstarter

Findes sådan en?

udvalget er ikke så stort hvis det skal være en god kvalitet. Jeg hader bøjle bh’er og efter at have ammet i 1 år ønsker jeg mig en lækker bh uden bøjler. Den skal være pæn, padded og med god støtte. Har ikke så meget bryst tilbage men det der er har søgt sydpå

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg bruger sloggi zero feel bh. 

Den er super behalige og der er "puder" i, så man ik render rundt med langt lys tændt hele tiden vh Stine 

Anmeld Citér

25. februar 2021

Anonym trådstarter

Jeg bruger sloggi zero feel bh. 

Den er super behalige og der er "puder" i, så man ik render rundt med langt lys tændt hele tiden vh Stine 

Den ser virkelig også god ud! Og godt med puder i, så der ikke er langt lys

Hvordan er den rundt om? De bliver tit for løse til mig når der ikke er hægter synes jeg. Jeg er en størrelse small så fylder ikke så meget og det gør brysterne desværre heller ikke. Er det udtagelige puder?   Eller sidder de fast deri? Gider ikke en af dem hvor puderne flyver rundt

Anmeld Citér

25. februar 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Den ser virkelig også god ud! Og godt med puder i, så der ikke er langt lys

Hvordan er den rundt om? De bliver tit for løse til mig når der ikke er hægter synes jeg. Jeg er en størrelse small så fylder ikke så meget og det gør brysterne desværre heller ikke. Er det udtagelige puder?   Eller sidder de fast deri? Gider ikke en af dem hvor puderne flyver rundt

Altså jeg bruger normalt xl, men i den her jeg L. 

Syntes den ER SÅ DEJLIG!

Ja puderne ka tages ud. Også kan den fåes i en del farver, så jeg har den både i blå, sort hudfarvet og en farve mere. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.