Som andre skriver, så er det meget forskelligt. Jeg har ikke et fast beløb pr. stykke tøj, da det afhænger af, hvilket tøj det er, og om jeg køber det i Danmark eller i udlandet.
Min datter er glad for nogle af de dyrere mærker som Ralph Lauren, Tommy Hilfiger og Guess, men jeg giver kun 100-200 kr. for tøjet alligevel, da det altid købes i USA. Jeg er klar over, at skal jeg købe tøjet i Danmark, som jeg skullet under noget af corona-nedlukningen, så skal jeg give en højere pris pr. stykke tøj.
Skal jeg give et nogenlunde bud, så vil det være 100-200 i USA/UK og 200-300 i DK, da jeg så køber nogle af de biligere mærker. Overtøj kan ligge fra 300-700 igen afhængig af, om det er i DK eller udlandet og sko kan ligge fra 200 til 700.
Jeg køber næsten intet af tøj og sko i Danmark, da det er så meget billigere i udlandet, og jeg rejser meget, så jeg har mulighed for at købe det ofte.
Brexit gav lidt af et stop for min online indkøb, da jeg har købt meget hos Next, som er fra England, men nu har jeg til min glæde fundet ud af, at de har lavet deres distribution om, så nu sender de deres varer til EU fra Tyskland, så nu skal der shoppes igen :-)
Anmeld
Citér