6-12 år - hvad køber I for, pr. Stk. Tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 6-12 år - hvad køber i for pr. Stk. Tøj?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.306 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar

Anonym

Jeg giver gerne 4-500 kr for et par pæne bukser, men for en tshirt er grænsen 250 kr. 

Overtøj/sko ligger jeg på mellem 5-700 kr. 
Min søn er 12 år og meget bevidst om hvad han vil gå i, hvad der er sejt osv.. 

Anmeld Citér

24. februar

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrige

Synes det er et tvetydigt spørgsmål. 

for det afhænger helt af hvad for noget tøj det er tale om. 

vintertøj giver jeg gerne 6-800 kr for. 

bluser og bukser 100-200 kr

Sandaler 150-200 

gummisko 200-400. 

osv 

Anmeld Citér

24. februar

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt. Der er MEGET forskel på, hvad jeg gav for tøj da mine børn var 6 år og hvad jeg giver for nu, hvor de næsten er 12 år og 13 1/2 år. 

I efteråret ville vores søn på 13 1/2 år gerne have en vinterjakke til 1500 kr. Der betalte vi 800 kr. og så måtte han selv betale resten.

Anmeld Citér

24. februar

Janey

Profilbillede for Janey

Som andre skriver, så er det meget forskelligt. Jeg har ikke et fast beløb pr. stykke tøj, da det afhænger af, hvilket tøj det er, og om jeg køber det i Danmark eller i udlandet. 

Min datter er glad for nogle af de dyrere mærker som Ralph Lauren, Tommy Hilfiger og Guess, men jeg giver kun 100-200 kr. for tøjet alligevel, da det altid købes i USA. Jeg er klar over, at skal jeg købe tøjet i Danmark, som jeg skullet under noget af corona-nedlukningen, så skal jeg give en højere pris pr. stykke tøj. 

Skal jeg give et nogenlunde bud, så vil det være 100-200 i USA/UK og 200-300 i DK, da jeg så køber nogle af de biligere mærker. Overtøj kan ligge fra 300-700 igen afhængig af, om det er i DK eller udlandet og sko kan ligge fra 200 til 700. 

Jeg køber næsten intet af tøj og sko i Danmark, da det er så meget billigere i udlandet, og jeg rejser meget, så jeg har mulighed for at købe det ofte.

Brexit gav lidt af et stop for min online indkøb, da jeg har købt meget hos Next, som er fra England, men nu har jeg til min glæde fundet ud af, at de har lavet deres distribution om, så nu sender de deres varer til EU fra Tyskland, så nu skal der shoppes igen :-)

Anmeld Citér

24. februar

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Meget lidt

Min datter på 17 vil kun gå i genbrugstøj, så det er begrænset hvor høj prisen kan være.

Min dreng på 13 går slet ikke op i tøj, det skal vsre vlre hoodie, cowboybukser, stort nok og behageligt. Så der finder jeg tilbud, går i HM osv - han har vokset 25 cm på knapt to år, så det skal ikke holde længe.

Men men men jeg har en præteen på vej på 10 år som er vild med tøj - så han skal nok blive dyr. Men da ingen i familien går op i mærker, så regner jeg heller ikke med, at han kommer til det - det bliver mere den kan jeg lide og så kan den både koste 50 kroner og 500 kroner.

Anmeld Citér

24. februar

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hmm  synes den er svært.

Kjoler Max 450 kr. 

Andet tøj Max 200kr pr stykke. 

Overtøj køber jeg bedst i test så alt mellem 500 kr til 1900kr 

Sko er det havd der passer vores piger i butikken men oftest mellem 400kr til 899kr 

Men jeg elsker at købe genbrug. Som desværre er lukket for tiden 

Anmeld Citér

24. februar

serinasmor

Profilbillede for serinasmor

Ehm ALT imellem 0 og 1000 kr 

Har en MEGET bevidst 11 årig som går op i hvad hun har på. 

Men når det så er sagt så er hun ikke mærkedyr - hun går op i at det er behageligt og at det er sort, hvidt eller gråt ... og sejt 

Hun har alt fra arvet, til genbrug til spritnyt ...

Det sværeste at købe til hende er sko - fordi de SKAL sidde på en bestemt måde ... og ja - nogle gange er det dem fra føtex der har den facon, pasform og måde at sidde på ...
men ofte er det sko til + 5-800 kr ...

Min blog og shop

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.