Overraske kæresten (2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2021

PP93

Hejsa! 

Her til morgen tog jeg denne test (se billede). 

Jeg er derfor begyndt at tænke over hvordan jeg skal overraske min kæreste med at han igen skal være far. Sidste gang fortalte jeg det til ham hvor jeg viste graviditetstesten, men denne gang vil jeg gerne gøre noget andet, så har I nogle ideer? Hvordan fortalte i det anden gang? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2021

Anonym

Altså, nu har jeg aldrig selv vlreg så heldig at være nået til de overvejelser. Men jeg så en video fra USA med en kvinde der har sat en bolle ind i ovnen. Da kæresten/manden så spurgte hvad de skulle spise, bad hun ham kigge i ovnen. Manden meget forvirret over situationen, da 1 bolle i en kold ovn da ikke kunne være måltid til dem begge. Hun laver virkelig sjov med ham, og han begynder først at forstå hvad der foregår da hun siger "jeg har en bolle i ovnen".

jeg ved ikke om du synes det er ligeså sjovt som jeg, men måske en ide.

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym

Nårh ja, og kæmpe stort tillykke iøvrigt! 

Hvor er det dejligt! 

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym

Til vores 1 barn. Købt jeg sådan et sæt fra H og m. Hvor der stod mor og far =mig (på engelsk)

Også havde jeg lavet en A4 side med hvor jeg havde sætte billeder af baby figur, fra vores barndom. Jeg er fra 90 og min mand er 88. Også stå der.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. februar 2021

PP93

Anonym skriver:

Altså, nu har jeg aldrig selv vlreg så heldig at være nået til de overvejelser. Men jeg så en video fra USA med en kvinde der har sat en bolle ind i ovnen. Da kæresten/manden så spurgte hvad de skulle spise, bad hun ham kigge i ovnen. Manden meget forvirret over situationen, da 1 bolle i en kold ovn da ikke kunne være måltid til dem begge. Hun laver virkelig sjov med ham, og han begynder først at forstå hvad der foregår da hun siger "jeg har en bolle i ovnen".

jeg ved ikke om du synes det er ligeså sjovt som jeg, men måske en ide.

Det er faktisk en ret sjov idé. Dog bager jeg en del, så tror desværre ikke kan vil hoppe på den. Men tak for forslaget

Anmeld Citér

22. februar 2021

PP93

Anonym skriver:

Til vores 1 barn. Købt jeg sådan et sæt fra H og m. Hvor der stod mor og far =mig (på engelsk)

Også havde jeg lavet en A4 side med hvor jeg havde sætte billeder af baby figur, fra vores barndom. Jeg er fra 90 og min mand er 88. Også stå der.

Ej, det var også en sød idé

Anmeld Citér

23. februar 2021

Tinstin

Jeg gav den store (der kun var 1 år og egentlig stadig den lille, hehe) en t-shirt på, hvorpå jeg havde skrevet med tusch: jeg skal være storebror!

At far så aldrig lægger mærke til sønnikes tøj, så jeg måtte gøre ham opmærksom på det, fjernede heldigvis ikke særlig meget af overraskelsen - især fordi lillebror slet ikke var det mindste planlagt

Anmeld Citér

23. februar 2021

PP93

Tinstin skriver:

Jeg gav den store (der kun var 1 år og egentlig stadig den lille, hehe) en t-shirt på, hvorpå jeg havde skrevet med tusch: jeg skal være storebror!

At far så aldrig lægger mærke til sønnikes tøj, så jeg måtte gøre ham opmærksom på det, fjernede heldigvis ikke særlig meget af overraskelsen - især fordi lillebror slet ikke var det mindste planlagt

Den idé har jeg faktisk også i tankerne. Jeg har også en kæreste som sjældent observerer hvilket tøj sønnike har på, så jeg er ikke helt sikker på om det er det jeg vil gøre endnu. 

Men tak for forslaget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.