Ægslim men negativ æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2021

Anonym trådstarter

Hej de damer, 

som overskriften lyder har jeg idag, af flere omgange, oplevet det omtalte Ægslim, helt sejt og kan trækkes langt før det knækker (beklager detaljegraden). 

Samtidig er Æl test komplet negativ, altså teststregen er så svag, at jeg nærmest vil kalde den en skyggestreg, så ikke på noget måde diskuterbar i forhold til resultat. 

Jeg er på cd 13 og mine forrige cyklusser har Æltest først vist positivt omkring cd 22/23, og mens kommer på klokkeslettet 15/16 dage efter positiv test.

Jeg er komplet forvirret, er testen bare ikke til at regne med eller hvad. Har nogle af jer prøvet dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Du kan have både ægløsningsslim og ægløsningssmerter 1-2 uger før ægløsning.. Har jeg i hvert fald oplevet flere gange.. Jeg plejer at få slim ca. 5-7 dage før ægløsning

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Du kan have både ægløsningsslim og ægløsningssmerter 1-2 uger før ægløsning.. Har jeg i hvert fald oplevet flere gange.. Jeg plejer at få slim ca. 5-7 dage før ægløsning

Tak for dit svar, det må være det.

Senere igær fik jeg smerter og tænkte at "det må da være det" - men test stadig negstiv - idag er alt så helt normalt igen. Måske bare optakt

Anmeld Citér

22. februar 2021

LRH

Jeg har aldrig selv brugt æl-test, men synes at læse alle steder at den vil være positiv 24-48 timer inden æl, og en del har også før skrevet at den kan gå fra den ene yderlighed til den anden på fra gang til gang der testes  så måske æl ligger tidligt denne gang?

Jeg har aldrig oplevet ægslim på andre tidspunkter end op til æl og på selve dagen (og det er jo så med et gran salt når jeg aldrig har testet for æl, men det har da passet med cyklus hver gang) hvor det er blevet mere sejt lige til det forsvinder... til gengæld har jeg ind imellem været ved at blive snydt, da der dagen efter sex godt kan være noget sejt slim... men tænker det må have været sædrester...

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym trådstarter

LRH skriver:

Jeg har aldrig selv brugt æl-test, men synes at læse alle steder at den vil være positiv 24-48 timer inden æl, og en del har også før skrevet at den kan gå fra den ene yderlighed til den anden på fra gang til gang der testes  så måske æl ligger tidligt denne gang?

Jeg har aldrig oplevet ægslim på andre tidspunkter end op til æl og på selve dagen (og det er jo så med et gran salt når jeg aldrig har testet for æl, men det har da passet med cyklus hver gang) hvor det er blevet mere sejt lige til det forsvinder... til gengæld har jeg ind imellem været ved at blive snydt, da der dagen efter sex godt kan være noget sejt slim... men tænker det må have været sædrester...

Tak for dit svar.

Jeg har taget æltest siden cd 11 - negative, så jeg undres. + vi har ikke haft sex, så det kan heller ikke have været det. 

Jeg tester videre, eller også får jeg nok en MEGET kortere cyklus end forventet

Anmeld Citér

22. februar 2021

Unicorn1

Husker du at teste 3 gange om dagen og IKKE på morgenurin? 

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Husker du at teste 3 gange om dagen og IKKE på morgenurin? 

Ingen på morgenurin, men da de har været HELT negative har jeg ikke testet flere gange. Idag var der antydningen af en streg, så jeg prøver lige inden sengetid igen.

Anmeld Citér

22. februar 2021

Unicorn1

Anonym skriver:

Ingen på morgenurin, men da de har været HELT negative har jeg ikke testet flere gange. Idag var der antydningen af en streg, så jeg prøver lige inden sengetid igen.

Nogle kan kun teste i nogle få timer.. Så mit råd er at teste 2-3 gange om dagen 

Anmeld Citér

23. februar 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Nogle kan kun teste i nogle få timer.. Så mit råd er at teste 2-3 gange om dagen 

Ja, jeg "plejer" dog at kunne teste positivt et par dage faktisk. Er kunnstartet på dag 11 fordi det stod på pakken

jeg er en af de "heldige", der kan mærke mit underliv hver dag, og får som regel så ondt at jeg slet ikke er i tvivl om at jeg har ægløsning. Men slimet den anden dag gav mig undring. 

Jeg stoppede på piller August, så jeg har da også et lille håb om, at min cyklus stadig kunne finde på at blive "normal". Vi må se. Vi prøver ikke sådan "ægte" endnu, jeg prøver bare at blive klog på min krop. 

Tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

24. februar 2021

Anonym trådstarter

Jubiii - se nu lige

altså jeg ved godt at de slet ikke er positive endnu. Men den 1. Er taget kl 15, den anden kl 18, og den sidste kl 19. Jeg ville egebtlig ikke teste mere idag - men SÅ fik jeg de velkendte jag og tissede på en pind mere. 

Jeg er kun på dag 17, og måske det virker mærkeligt at jeg glædes, men det giver mig håb om at min ellers 37 dage lange cyklus stadig er ved at rykke sig lidt kortere

jeg håber på positiv imorgen eller fredag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.