Kroppen opfører sig mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2021

Anonym trådstarter

Jeg har gentagende gange været hos lægen nu og afventer at komme til gynækolog.

Men min menstruation har startet ud efter min fødsel for 2 år siden som helt normal. Så begynder den at ændre sig og cyklussen bliver længere og går imellem 7-14 dage over tid hver gang. For 2 måneder siden ca begyndte halsen branden at opstå, kvalmen, mad varer jeg før har kunne lide at smage meget anderledes, stor træthed og boblende bevægelser i maven. Ja mon jeg kunne være gravid, nej for testene er negative. Jeg ved godt tarmene kan lave boblende bevægelser som man er mere obs på efter en graviditet, men det sker flere gange hver dag at der er de bevægelser.

Min menstruations længde har også ændret sig. Den har altid været på 5 dage. Forrige gang havnede den på 6 dage, sidste gang på 3 dage og nu her føles det egentlig normalt men er kun på 2 dagen.

Jeg er ved at blive sindssyg. Jeg bliver testet jævnligt for covid-19 pga mit arbejde, så det kan heller ikke være det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2021

B&J

Ens mens kan sagtens ændre sig men det kan den også hvis man er stresset

ang træthed kvalme osv har du fået taget en blodprøve om der er nogle vitaminer du mangler ? 
det kan også skyldes en lille virus i kroppen.

håber det snart er ovre kæmpe kram 

Anmeld Citér

20. februar 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ens mens kan sagtens ændre sig men det kan den også hvis man er stresset

ang træthed kvalme osv har du fået taget en blodprøve om der er nogle vitaminer du mangler ? 
det kan også skyldes en lille virus i kroppen.

håber det snart er ovre kæmpe kram 

Jeg føler mig ikke stresset og har fået taget blodprøver for en måned siden og alt var fint.

Anmeld Citér

20. februar 2021

B&J

Anonym skriver:

Jeg føler mig ikke stresset og har fået taget blodprøver for en måned siden og alt var fint.

Det er heller ikke sikkert det er det men kroppen spiller nogle små pus ind i mellem.

og ikke altid man kan mærke selv man er stresset

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.