Kan mærke min livmoder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med 4. Barn, så det er bestemt ikke mit første rodeo det her

Men jeg er cirka 10 uger henne. Den seneste uge har jeg lagt mærke til jeg tydeligt kunne mærke min livmoder spænde op under orgasme som i mine andre graviditeter. Og i da jeg lå fladt på ryggen trykkede jeg forsigtigt på min mave fra navlen og ned, og satme om ikke jeg kan mærke min livmoder cirka 4-5 fingre under navlen. Men når man ser på billedet kigger livmoderen dårligt nok op over skambenet på det her tidspunkt. Jeg er ikke i tvivl om det er den, igen erfaring fra de andre graviditeter, og også den/der det spænder op under orgasme, min mand kunne også mærke det.

Jeg tænker bare, er der andre der har prøvet det/er det ikke lidt vildt allerede? Altså jeg går ud fra det er fordi jeg har født så mange børn, at min livmoder giver sig hurtigere eller hvad, men alligevel havde jeg været slank, havde man nok allerede kunne se en bule, men jeg er temmelig tyk, så det kan man ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2021

Baby.mamma

Anonym skriver:

Jeg er gravid med 4. Barn, så det er bestemt ikke mit første rodeo det her

Men jeg er cirka 10 uger henne. Den seneste uge har jeg lagt mærke til jeg tydeligt kunne mærke min livmoder spænde op under orgasme som i mine andre graviditeter. Og i da jeg lå fladt på ryggen trykkede jeg forsigtigt på min mave fra navlen og ned, og satme om ikke jeg kan mærke min livmoder cirka 4-5 fingre under navlen. Men når man ser på billedet kigger livmoderen dårligt nok op over skambenet på det her tidspunkt. Jeg er ikke i tvivl om det er den, igen erfaring fra de andre graviditeter, og også den/der det spænder op under orgasme, min mand kunne også mærke det.

Jeg tænker bare, er der andre der har prøvet det/er det ikke lidt vildt allerede? Altså jeg går ud fra det er fordi jeg har født så mange børn, at min livmoder giver sig hurtigere eller hvad, men alligevel havde jeg været slank, havde man nok allerede kunne se en bule, men jeg er temmelig tyk, så det kan man ikke

Jeg er også 4. gangs og 14 uger henne nu, men har tydeligt kunne mærke livmoderen siden måske 9. uge, så det er ikke så unormalt. Men jeg studsede nemlig også over de tegninger der. Men jeg er så også meget slank, og kunne forestille mig, at folk med lidt på siderne skal op i 20+ uger for at mærke det mindste

Anmeld Citér

20. februar 2021

Baby.mamma

Men det er bare DEJLIGT! Og bliver bare meget mere realistisk, at der er et liv, som er ved at formes derinde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.