Pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2021

Anonym trådstarter

jeg fik i sommers konstateret PSCOS efter p-pillestop og kun at have haft min menstruation 2 gange i løbet af et halvt år. Det blev gjort via blodprøver og scanning. 
siden i sommers har jeg haft mere og mere regelmæssig cyklus og har nu 3 måneder i træk haft en cykluslængde på 28 dage med 7 dagens blødning. Jeg har ingen andre symptomer på PCOS af hvad jeg ved, og jeg må sige at jeg er snot forvirret. Det fylder meget i mit hoved, fordi jeg gerne vil være gravid inden for det næste års tid. 
Er der nogen af jer som har erfaring med at have  konstateret PCOS uden symptomer? Og kan det måske gå i sig selv? Kan det bare have været en hormonforstyrrelse efter p-pillestop?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2021

Anonym

Anonym skriver:

jeg fik i sommers konstateret PSCOS efter p-pillestop og kun at have haft min menstruation 2 gange i løbet af et halvt år. Det blev gjort via blodprøver og scanning. 
siden i sommers har jeg haft mere og mere regelmæssig cyklus og har nu 3 måneder i træk haft en cykluslængde på 28 dage med 7 dagens blødning. Jeg har ingen andre symptomer på PCOS af hvad jeg ved, og jeg må sige at jeg er snot forvirret. Det fylder meget i mit hoved, fordi jeg gerne vil være gravid inden for det næste års tid. 
Er der nogen af jer som har erfaring med at have  konstateret PCOS uden symptomer? Og kan det måske gå i sig selv? Kan det bare have været en hormonforstyrrelse efter p-pillestop?

Jeg ved ikke så meget om det. Men min veninde fik konstateret pcos, og fik at vide at det ville hjælpe på muligheden for graviditet at tabe sig. Tre mdr senere stod hun så snotforvirret med en positiv graviditetstest, og havde ikke mået at tabe sig ret meget.

Anmeld Citér

19. februar 2021

Uk992019

Jeg blev gravid efter 5 dage på methformin, dog var jeg ikke særligt overvægtig. Jeg har tabt mig en del efter gravidtet og mærker heller intet til pcos nu. Selvom jeg stadig har det, kan kun mærke jeg får ondt i æggestokkene hvis jeg spiser noget usundt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.