Konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
5 svar
5 synes godt om
16. februar 2021

Tin

Profilbillede for Tin

Er mor til en dreng med autisme og adhd. Han er yderst krops sensitiv og døjer desuden med svær eksem og sart hud. Han er ydermere overvægtig.

Til daglig går Han i et sæt tøj! (Vi har flere identiske sæt) Det består af shorts,  tshirts og clogs! Alle i mørk blå farve. 

Nu skal han så konfirmeres. Vi tænker at shortsne forbliver de samme, omend i sort, hvis det er muligt. Han har dog et ønske om at få en skjorte på, og vi har allerede prøvet adskillige! Ingen er blevet godtaget.

Så til mit spørgsmål; vi søger en skjorte i noget MEGET blødt stof. En skjorte der falder let,og ikke virker stiv. Den SKAL være kortærmet. Til Herre i plus size.

Kender I nogle gode mærker?? Forhandlere? Hjemmesider?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2021

hekran

Jeg synes, at I skal prøve at skrive til Shaping New Tomorrow. De laver både bukser og skjorter i noget, men minder om joggingtøj, og der er super god service!

Anmeld Citér

16. februar 2021

Sprit25

hekran skriver:

Jeg synes, at I skal prøve at skrive til Shaping New Tomorrow. De laver både bukser og skjorter i noget, men minder om joggingtøj, og der er super god service!

Jeg skulle vitterligt til at forslå det samme

Anmeld Citér

16. februar 2021

Tin

Profilbillede for Tin
Sprit25 skriver:

Jeg skulle vitterligt til at forslå det samme

Har lige kort, været inde og tjekke deres hjemmeside. Synes ikke jeg kan finde kortærmede skjorter derinde?

Og er også noget itvivl om,de har i hans størrelse. Han er meget overvægtig, da han også er ramt af en spiseforstyrrelse. Normalt er han str 3xl - synes det ser meget småt ud, de størrelser de har.

Det er vigtig at skjorten er let og luftig. 

Anmeld Citér

17. februar 2021

Sprit25

Tin skriver:

Har lige kort, været inde og tjekke deres hjemmeside. Synes ikke jeg kan finde kortærmede skjorter derinde?

Og er også noget itvivl om,de har i hans størrelse. Han er meget overvægtig, da han også er ramt af en spiseforstyrrelse. Normalt er han str 3xl - synes det ser meget småt ud, de størrelser de har.

Det er vigtig at skjorten er let og luftig. 

Måske kunne de skræddersy noget til ham? 

Ellers teeshoppen

Anmeld Citér

17. februar 2021

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tænker også, om man mon ikke kunne få skræddersyet en meget blød “t-shirt”-lignende skjorte. Så kunne han måske selv være med til at vælge stof og det kunne sikres at den passede og var rar. Jeg ved ikke hvor meget sådan noget koster, eller hvor svær en sy-opgave det er, jeg er bange for at jeg ikke selv har evnerne tilstrækkeligt - men måske nogen kender nogen herinde?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.