Gravide omkring Viborg / Herning? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Dictes mor

Valle81 skriver:

Ja, mener at kunne huske at man bliver inddelt i mødregrupper gennem sundhedsplejesken i distrikter efter midtby, nord, syd, øst og vest.

Men er ikke sikker. Hvor bor i henne af i Viborg?? Vi bor ude lige effter Bilka:0)

Vi bor i vestbyen lige i nærheden af Koldingvej. Så der er jo ikke så langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Valle81

Majastina skriver:

Vi bor i vestbyen lige i nærheden af Koldingvej. Så der er jo ikke så langt.

He he, mine forældre bor ude i Teglmarken( bag koldingvej) men mener det hedder Sydbyen:0) Mener vi hører i same distrikt, da vi vist begge hører til Søndresogn og Søndre Skole:0)

Anmeld

27. oktober 2009

Dictes mor

Ja det gør vi. Så kommer vores børn måske i samme skole, altså tænk sig en gang. Det er altid lidt pudsigt at støde på nogle, som bor så tæt på en selv.

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

Majastina skriver:

Ja det gør vi. Så kommer vores børn måske i samme skole, altså tænk sig en gang. Det er altid lidt pudsigt at støde på nogle, som bor så tæt på en selv.

Ja det er meget sjovt:0) Og lidt hyggeligt. Ej det bliver spændende:0)

HJar selv gået på Søndre skole som barn:0) Min datter Asta er startet i skole, og da hun startede boede vi i Sct. Mogensgade. Da vi boede inde i byen valgte jeg at hun skulle starte på Privaten. Hun fortsætter der, da jeg i hverdagene ikke har bil, og skal med bus. Og det passer så godt med at komme med bussen ind til byen og aflevere hende og så videre til arbejde med endnu en bus:0)

Christina

Anmeld

27. oktober 2009

Dictes mor

Valle81 skriver:

Ja det er meget sjovt:0) Og lidt hyggeligt. Ej det bliver spændende:0)

HJar selv gået på Søndre skole som barn:0) Min datter Asta er startet i skole, og da hun startede boede vi i Sct. Mogensgade. Da vi boede inde i byen valgte jeg at hun skulle starte på Privaten. Hun fortsætter der, da jeg i hverdagene ikke har bil, og skal med bus. Og det passer så godt med at komme med bussen ind til byen og aflevere hende og så videre til arbejde med endnu en bus:0)

Christina

Vi har faktisk også overvejet privaten, men tænker, at der jo er god tid endnu til at finde ud af det

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

Majastina skriver:

Vi har faktisk også overvejet privaten, men tænker, at der jo er god tid endnu til at finde ud af det

Det er virkelig en fantastisk skole:0)

Kan stærkt anbefale den. Der er så meget varme og kærlighed til børnenen. Alle kender alle, alle børn leger med alle og det er meget sådan: Vi er alle lige, vil en fra 3. lege med en fra 0. så gør man det. Ingen ser skævt til hinanden.

0. - 3. klasserne har klasseværelser i samme bygning, og i den bygning er SFO'en også. Det er så skønt og nemt. De skal ikke til at pakke sammen og over i en anden bygning. De har alt lige ved hånden. Skoletasker, legepladsen, overtøj osv. Det er så herligt.

Er så glad for mit valg:0)

Anmeld

27. oktober 2009

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Hej begge :-)

Jeg bor i en lille flække der hedder Kølvrå, ved Karup.

der har jeg været soldat dejligt lille flække med en super grillbar hvor de laver snackposer.. bliver helt nostaldisk(staves)...

Jeg kommer fra Ringkøbing, en lille time fra viborg... hvis man kører lidt over 80 altså...

Anmeld

27. oktober 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Hej Piger

Det er da helt fantatisk, at I bor så tæt på hinanden. Det bliver da spændende at se om I kommer i mødregruppe med hinanden.

Christina, havde du også Anne Marie Lomborg til sundhedsplejerske ved dit første barn?

Jeg selv har en datter fra nov. 04, og for snart 5 år siden da hun blev født, havde vi Anne Marie. Vi boede nemlig også omkring Bilka dengang.

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

hej. jeg bor i viborg eller dvs. i en lille by 5 km ude fra viborg brunshåb hedder byen

mvh tanja 21+2

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

Hej Piger

Det er da helt fantatisk, at I bor så tæt på hinanden. Det bliver da spændende at se om I kommer i mødregruppe med hinanden.

Christina, havde du også Anne Marie Lomborg til sundhedsplejerske ved dit første barn?

Jeg selv har en datter fra nov. 04, og for snart 5 år siden da hun blev født, havde vi Anne Marie. Vi boede nemlig også omkring Bilka dengang.

hende havde jeg. vi boede på ellekonebakken inden vi flyttede..

min datter er fra 04 marts 07.

jeg har termin den 21 marts 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.