Det er så hårdt at være mor, når man ser sit barn have ondt i maven eller græder og man intet kan gøre
Det gør ondt i mit hjerte 
De sidste 3-4 dage er det som om hans appetit er faldet. Han spiser ikke så meget som han plejer, når jeg giver ham flasken så græder han og spræller med arme og ben og prøver at trøste ham på alle mulige måder såsom at nusse ham, kysse ham, kramme ham, hoppe på yogabold, giver ham sutten og så prøver at give flaske igen først efter flere minutter tager han endelig imod flasken og spiser... Han har haft hyppig afføring mindst 1 gang om dagen de sidste 3 uger, men siden igår aftes har han strammet maven og pruttet, men ingen afføring og han bliver lidt ked af det, når han strammer 
Lure.. Han sover ikke særlig meget om dagen, 30-45 minutters lure Max 1 time og vågner let..
Bad.. Han elsker at bade, men når jeg lægger ham på håndklædet og svøber ham mens jeg tørrer ham, så græder han helt vildt
så tager ham op og trøster ham, men kan ikke forstå hvorfor han gør det 
Åhh der er så mange udfordringer, synes ellers de sidste 2.uger var gået så godt og så sker alt det her lige pludselig 
Anmeld
Citér