Det er hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2021

Anonym trådstarter

Det er så hårdt at være mor, når man ser sit barn have ondt i maven eller græder og man intet kan gøre Det gør ondt i mit hjerte

De sidste 3-4 dage er det som om hans appetit er faldet. Han spiser ikke så meget som han plejer, når jeg giver ham flasken så græder han og spræller med arme og ben og prøver at trøste ham på alle mulige måder såsom at nusse ham, kysse ham, kramme ham, hoppe på yogabold, giver ham sutten og så prøver at give flaske igen først efter flere minutter tager han endelig imod flasken og spiser... Han har haft hyppig afføring mindst 1 gang om dagen de sidste 3 uger, men siden igår aftes har han strammet maven og pruttet, men ingen afføring og han bliver lidt ked af det, når han strammer

Lure.. Han sover ikke særlig meget om dagen, 30-45 minutters lure Max 1 time og vågner let..

Bad.. Han elsker at bade, men når jeg lægger ham på håndklædet og svøber ham mens jeg tørrer ham, så græder han helt vildt så tager ham op og trøster ham, men kan ikke forstå hvorfor han gør det

Åhh der er så mange udfordringer, synes ellers de sidste 2.uger var gået så godt og så sker alt det her lige pludselig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2021

Abracadabra

Det lyder som en meget lille baby. Især min ældste kunne både græde lidt umotiveret og nemt blive overtræt (hvilket også gjorde hende ulykkelig) i de første måneder. 

Tit er sundhedsplejersker gode til vejledning i den slags. Har du talt med hende?

Anmeld Citér

16. februar 2021

Anonym

Uhh det er så svært med de små. 

Igen som den forrige kontakt s din sundhedsplejerske og evt få han set lidt igennem. 

At ligge på maven i badet altså vi holdte dem oppe. Det gav dem en stor frihed. Også når vi tog dem op fra badet var det også med leg på maven. Når de sad i de bade holdere var badet mere fastlåst. 

Anmeld Citér

18. februar 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er så hårdt at være mor, når man ser sit barn have ondt i maven eller græder og man intet kan gøre Det gør ondt i mit hjerte

De sidste 3-4 dage er det som om hans appetit er faldet. Han spiser ikke så meget som han plejer, når jeg giver ham flasken så græder han og spræller med arme og ben og prøver at trøste ham på alle mulige måder såsom at nusse ham, kysse ham, kramme ham, hoppe på yogabold, giver ham sutten og så prøver at give flaske igen først efter flere minutter tager han endelig imod flasken og spiser... Han har haft hyppig afføring mindst 1 gang om dagen de sidste 3 uger, men siden igår aftes har han strammet maven og pruttet, men ingen afføring og han bliver lidt ked af det, når han strammer

Lure.. Han sover ikke særlig meget om dagen, 30-45 minutters lure Max 1 time og vågner let..

Bad.. Han elsker at bade, men når jeg lægger ham på håndklædet og svøber ham mens jeg tørrer ham, så græder han helt vildt så tager ham op og trøster ham, men kan ikke forstå hvorfor han gør det

Åhh der er så mange udfordringer, synes ellers de sidste 2.uger var gået så godt og så sker alt det her lige pludselig

Hvor gammel er dit barn? 
jeg kan huske med mit første barn at jeg de

første par uger har tænkt “det er da piece of cake” det her, men så vendte det hele. Han havde ondt i maven og græd. Jeg følte mig lænket fast til stolen for han var kun rolig når han lå på min mave. Det var hårdt men heldigvis gik det over og så blev det igen lettere. Men jeg syntes virkelig det var hårdt at være mor de første 3 måneder. 
så det bliver nemmere igen - men tal med din sundhedsplejerske. Jeg kan huske at jeg fik flere gode råd af min 

Anmeld Citér

1. marts 2021

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Vi fik hjælp af kiropraktor til begge vores børn, det hjalp vildt meget. Vores datter skreg og skreg og skreg, men der skete noget da vi havde fået et par behandlinger hos kiropraktor.

Men, børn er meget forskellige, og det er slet ikke sikkert der er noget galt med din baby. Det er skidehårdt når man har et barn der bare græder og græder, men det går over på et tidspunkt.

Evt kan man prøve at finde på noget der fungerer for lige netop det barn. Feks at gå en tur udenfor i den friske luft i barnevognen eller i vikle på mors/fars mave. I en periode var det sådan vi fik vores datter til at sove om aftenen, det var det eneste der virkede. 

Anmeld Citér

2. marts 2021

serinasmor

har du snakket med din sundhedsplejerske?

Det lyder som begyndende forstoppelse hos baby 

prøv evt de her tricks 

https://youtu.be/8diS9PIrkLY

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.