Jeg håber det er OK jeg stiller et helt andet spørgsmål, vi overvejer nemlig nr. 4, men synes godt nok det virker som et stort spring fra 3 til 4 børn?
vores er alle 3 folkeskolebørn pt.
Hvad tænker i, altså i forhold bil, overskud og omgivelser?
Det er helt OK! 
Nu er min situation måske en anden? Men jeg har 3 børn fra tidligere (jeg blev ung mor), og er nu i den alder, hvor flertallet får deres første barn. Min"nye" partner har ingen børn, og vi ønsker en sammen, og skal kun have denne ene, og så skal en af os steriliseres 
Mine 3 andre er alle imellem 1-5 klasse, og derved også folkeskolebørn, så de er "halvstore" børn, som er meget selvstændige. Dette bliver en efternøler, og jeg har jo altid kun prøvet at få mine børn med kort mellemrum, så det her bliver helt nyt, men også med en helt ny form for overskud. Jeg er jo ikke lige så frisk som for 12 år siden, da jeg fik min første, men til gengæld er dette som sagt en efternøler, og mine andre børn er store og selvhjulpende, og kan tilmed hjælpe til, hvilket er helt nyt og kun kan være en fordel 
Bil tænker jeg en stationcar 7 personers, eller en VW Touran evt, det er stadig en overvejelse. Uanset hvad så er 4 børn og derved en 7-personers ikke så slem at skaffe som 5 børn til en 8-personers 
Anmeld
Citér