10. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stadig ikke noget at se... Selvom jeg om aftenen var oppustet og overbevist om at NU er den ihvertfald synlig, så blev jeg skuffet hver morgen når maven var faldet ind igen...

Og så var jeg bare så TRÆT hele tiden hvilket man absolut kan se på dette billede - jeg ser normalt ikke så sur ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Rosa skriver:

Stadig ikke noget at se... Selvom jeg om aftenen var oppustet og overbevist om at NU er den ihvertfald synlig, så blev jeg skuffet hver morgen når maven var faldet ind igen...

Og så var jeg bare så TRÆT hele tiden hvilket man absolut kan se på dette billede - jeg ser normalt ikke så sur ud

hvor langt er du nu?? og kan man se noget nu?

Anmeld

25. oktober 2009

Moderator

Christina92 skriver:

hvor langt er du nu?? og kan man se noget nu?

Jeg er 14+0 i dag og ja, man kan faktisk godt se lidt nu... Jeg får lige manden til at tage nogle nye når han kommer hjem i morgen

Anmeld

25. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Rosa skriver:

Jeg er 14+0 i dag og ja, man kan faktisk godt se lidt nu... Jeg får lige manden til at tage nogle nye når han kommer hjem i morgen

oka men fin mave du har

Anmeld

25. oktober 2009

A.

nøj du sgu smuk uanset tidspunkt på døgnet kan jeg se synes at man kan se en lille bule....

Anmeld

25. oktober 2009

Moderator

agnieszka skriver:

nøj du sgu smuk uanset tidspunkt på døgnet kan jeg se synes at man kan se en lille bule....

Tak til det sidste og til det første - NEJ det er jeg sgu godt nok ikke   Jeg ligner noget katten har gylpet op Men tak for venligheden

Anmeld

26. oktober 2009

A.

Rosa skriver:

Tak til det sidste og til det første - NEJ det er jeg sgu godt nok ikke   Jeg ligner noget katten har gylpet op Men tak for venligheden

ok men det mener jeg i hvertfaldt

Anmeld

26. oktober 2009

Betina88

Den er vokset en lille smule ..

Anmeld

26. oktober 2009

Diana...

Rosa skriver:

Træt eller ikke træt du er jo gude smuk alligevel. Og jeg kunne godt se din finde mave sidst. 

Kæmpe knus til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.