Baby skævt hoved billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2021

Anonym trådstarter

Hej. Min datter på nu 7 mdr har skævt hoved.

billedet er lånt fra nettet, men hendes hoved er som på billedet. 

Hun har haft en yndlings side og hun har været låst og vi går derfor til kiropraktor. 

er der andres som har børn med skævt hoved?

hvordan har i det med det ?

føler mig som den eneste og føler jeg har fejlet og at det er utrolig synd for min datter. 

hilsen mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej. Min datter på nu 7 mdr har skævt hoved.

billedet er lånt fra nettet, men hendes hoved er som på billedet. 

Hun har haft en yndlings side og hun har været låst og vi går derfor til kiropraktor. 

er der andres som har børn med skævt hoved?

hvordan har i det med det ?

føler mig som den eneste og føler jeg har fejlet og at det er utrolig synd for min datter. 

hilsen mig

Min søn har det samme, og når det er nået så langt, vil det aldrig rette sig fuldstændigt. Det ses dog ikke særligt tydeligt her som 5-årig, det er sandsynligt kun mig, der tænker på det af og til.

Jeg har ikke dårlig samvittighed, min søns hoved blev deformt, fordi vi lå næse ved næse de første 2 måneder, han skulle have mad hver 2. time døgnet rundt, og i min zombietilstand var jeg ikke god nok til at sove med hovedet hver 2. gang i fodenden (han lå altid ved væggen). 

Jeg har gjort det bedste, jeg evnede, i den hårdeste periode, og det var en lille pris at betale for, at han kom godt til hægter. 

Slip din dårlige samvittighed, det gør intet godt for dig.

Anmeld Citér

14. februar 2021

Anonym

Min datters kranie var/er meget mere skævt end på billedet. Hun fik en stor fibersprængning i halsen ved fødslen og kunne derfor kun kigge til en sidde den første måned af hendes liv. På trods af intensiv fysioterapi er hendes kranie stadig skævt og ørene sidder heller ikke lige. Jeg tænker dog sjældent over det og hun skal bare ikke kronrage sig, så lægger man ikke mærke til det

Jeg kan godt forstå at du synes det er øv, men læg den dårlige samvittighed væk. Du gør alt det bedste du kan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.