Pb 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2021

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har snakket om at gå i gang med projekt baby 4, men vi er lidt uenige om hvornår

Så søger lidt råd selvom ingen selvfølgelig kan komme med det rette svar

Vi har tre forholdsvis små børn, vi har fint overskud og god økonomi.

Da vi fik den yngste sagde folk til hans barnedåb "det var dejligt at I fik lov at få begge køn" "så er I dag også færdige nu" osv osv. Altså folk går helt sikkert ud fra at fordi vi nu har begge køn, så er det slut for os (ligesom at det var målet med nr 3 ).

Så jeg gruer lidt for omverdens reaktioner.

Hvordan reagerede jeres omgangskreds og job?

Det er nok det der holder mig lidt tilbage fra en nr 4 (og sidste barn). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2021

Anonym

Hvor har vi også hørt mange gange at nu har vi jo en af hver, så er det jo ikke grund til flere børn  altså for os kan jeg tildels forstå hvis det udefra set når være slut med to, men samtidig er jeg ved at brække mig over at andre mener de ved hvad jeg/vi kan klare, og at hele målet med at få mere end et barn er at sikre ligevægt i kønnene... 

Vi har sat gang i, og med held, pb3, men jeg er faktisk lidt skrækslagen for når vi skal fortælle omverden det! Specielt svigermekanikken

Men vi er enige om at det er vores ønske, og vores vurdering at vi har både kærlighed og overskud til en mere, og så må andre altså mene hvad de vil

Anmeld Citér

15. februar 2021

Barn3

Vi har vis altid været meget åbne omkrink det,at vi skal have mange børn.

Og derfor omverden har altid været indforståede ��.

Vi havde 2 lidt støre børn da jeg begyndte at studere og her vidste vi,at nu er der tid til flere.... Ja,ig det gør vi også.  Jeg napper et par semester ,går på barsel og såden x2. Og vi har planer,når jeg skal skrive bachelor,så skal vi i gang med projekt nr 5. Og det bliver så slut. Lange ararbejdsliv vil kalde!

Jeg tænket det er ikke så meget om omverden man skal tænke. Man skal tænke på sig selv.

Så forestil dig når du er ældre dame og tænker tilbage på sit liv ,om du opnåede det du ville opnå.......og det er ikke omverden,der vil berolig ig støtte dig der. Go for it,hvis det det du/I ønsker jer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.