Kan ikke finde ud af det mere hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2021

Anonym trådstarter

Jeg er skønnet til at være i uge 7/8 

de sidste uges tid har jeg haft så oppustet mave så det ligner at jeg meget længere henne. Hård mave og luft i maven og nu os med hæmoride  

Er begyndt på magnesia men endte med forstoppelsesdiarre som var et helvede

Jeg går en del på mit job og træner næsten hver 2-3 dag i mere end 30 min 

har i andre damer oplevet lign? Er det evt noget der fortsætter igennem graviditeten eller?? 

jeg græd simpelthen af smerten igår og frygter desværre toiletbesøg

hjælp.......

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Altså jeg var ikke gravid, men havde problemer med oppustethed og ondt i maven. Magnesia virkede heller ikke for mig, men det gjorde "tarm i balance" fra solaray. Som jeg husker det er det et naturprodukt.

Anmeld Citér

13. februar 2021

LRH

Om jeg er gravid elle ej, så bruger jeg husk når jeg har problemer med maven... egentlig burde jeg bruge det konsekvent, sagde en tarmkirurg til mig, for at holde maven i gang! 

Jeg døjer voldsomt med hæmorider, så kender alt til det med at frygte toiletbesøg! Kan klart anbefale dolooroct/procetyl (staves?) Og gerne i kombination med noget barrierrecreme mellem behandlingerne! Og afkast den mest muligt, altså lig mest muligt på maven, og undgå for længe toiletbesøg!  Brug rigeligt med husk, hvis det er det du finder ud af kan holde din mave i gang,  gerne 3-4 måleskeer 2 gange dagligt, måske helt op til 5 eller 6 hvis det er til en start, og så drik rigeligt i forbindelse med du tager det! Ca 1/2l hver gang!  Jeg tager det i lidt juice og skylder efter med vand!det smagee ikke gost, men ned I mmer det, og det virker!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.