Marianne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Susan1978

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

JulieE

Os tillykke med dagen herfra!!!

Knus fra

julie

Anmeld

25. oktober 2009

lene

Stort tillykke med dagen

knus lene

Anmeld

25. oktober 2009

Sofie

Også stort tillykke med dagen herfra  

Kh Sofie

Anmeld

25. oktober 2009

Manne

Aiii Tak skal I have i skønne tøser  Hvor dejlig med hilsner herinde.

Har haft en rigtig god dag. Haft besøg af mine forældre og Bjarnes mor til boller og lagkage. Har slappet af og hygget. er ikke så meget værd pga. kvalme og træthed der kommer og går hele tiden. Men dejligt at man så bare kan tage det stille og roligt på sin fødselsdag.

Af pigerne har jeg fået blomster. De havde i går været med Bjarne over på gartneriet, som ligger her ved siden af hvor vi er flyttet ud. Der havde de valgt en blomst hver.  Fra Trine en alpeviol og fra Ida en Julestjerne. Mmm, nu skal jeg så prøve at holde dem i live  Fik også en pandekagepande (til induktion), så nu er det bare at komme igang.

Har af manden fået undertøj, manglede seriøst en ny af min yndlings-bh. Har også fået en refleksvest, til når jeg cykler til og fra arbejde i mørket. Vi er jo flyttet herud, hvor vejen fra byen slet ikke er oplyst.

Har fået gavekort til Imerco og vedhæng til mit Pandoraarmbånd. Af Forældre + svigerforældre. skønt med forkælelse og gaver. Bliver man ikk for gammel til

Skal til læge torsdag og så bliver der lavet henv. til nf-scanning. For pokker hvor er jeg bare nervøs denne gang for om der er liv osv. Nok fordi pigerne har fået det at vide og hvad så hvis der er noget galt og bla bla. Ja og hvorfor skulle der så være det. Ligner jo allerede en der er mange flere mdr. henne. Især om aftenen Badr Nej nu må jeg stoppe

Kram til Jer fra Marianne (9+0, det går da frem ad)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.