MEGET SVAG positiv graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2021

Anonym

Lambi90 skriver:

Altså, jeg kan godt ane en lille skygge. 

Men prøv med morgenurin. Jeg har også læst om mange der først sent (5+ og 6+ skriver mange, en skrev 4 mdr) har kunne få teststreger frem, og klynger mig lidt til håbet

Desværre ikke et håb, der er baseret på realiteter.

Det er kun en forskudt ægløsning, der kan resultere i et forsinket svar, så man kan regne med svaret, der kommer 4+0-4+6.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Altså, jeg kan godt ane en lille skygge. 

Men prøv med morgenurin. Jeg har også læst om mange der først sent (5+ og 6+ skriver mange, en skrev 4 mdr) har kunne få teststreger frem, og klynger mig lidt til håbet

Det kunne også bare, at jeg kun kan se den fordi jeg ønsker at den skal være der. Men jeg håber den er der 

Anmeld Citér

6. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Det kunne også bare, at jeg kun kan se den fordi jeg ønsker at den skal være der. Men jeg håber den er der 

Jeg har selv fået nogle skyggestreger de sidste dage. Jeg havde testdag idag (4+0) og fik den på billedet, den er der nærmest ikke. Men de næste dage må give afklaring for os begge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. februar 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Jeg har selv fået nogle skyggestreger de sidste dage. Jeg havde testdag idag (4+0) og fik den på billedet, den er der nærmest ikke. Men de næste dage må give afklaring for os begge

Jeg synes man kan se noget på din, det bliver spændende 

Anmeld Citér

8. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jaaae, har vidst bare taget så mange test, at jeg er stødt på en del af dem der laver skyggestreger.

imorges kom svaret - jeg er ikke gravid, mens kom. Jeg regnede efter i både Clue og en anden app, de sagde begge at mens skulle komme idag. Så den er faktisk ikke engang forsinket - jeg kan bare ikke regne.

hvordan ser det ud hos dig?

Anmeld Citér

8. februar 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Jaaae, har vidst bare taget så mange test, at jeg er stødt på en del af dem der laver skyggestreger.

imorges kom svaret - jeg er ikke gravid, mens kom. Jeg regnede efter i både Clue og en anden app, de sagde begge at mens skulle komme idag. Så den er faktisk ikke engang forsinket - jeg kan bare ikke regne.

hvordan ser det ud hos dig?

Det er jeg ked af og høre

Min mens er i dag forsinket med 8 dage, har på det sidste fået meget udflåd. I dag dig har jeg fået meget brunt udflåd så ved ikke om det er mens endnu, men menstruation pleje menig ikke og være brun

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.