Gravid og meget kuldskær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2021

Anonym trådstarter

Halløj

Jeg er 8+1 i dag og lider af de "almindelige" graviditetsgener som kvalme, træthed, madlede og oppustethed. Men derudover FRYSER jeg som ind i helvede - hele tiden!

Jeg har konstant store trøjer på, flere lag sokker og må ind imellem tage en hue på indendørs. Jeg går som regel i bad et par gange om dagen fordi jeg kan varme mig lidt op med meget varmt vand, men det varer jo ikke særligt længe, så er jeg kulderystende igen. Om natten sover jeg med alt tøjet på, alligevel fryser jeg!

Jeg er normalvægtig og lider ikke af nogle sygdomme. Det er min anden graviditet, og sidst havde jeg lidt det modsatte problem, der var jeg ofte meget varm. Er der nogen der kan genkende det at fryse som et symptom, og er der mon noget jeg kan gøre?

Vh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2021

Anonym

Kender det godt, er 9 uger henne og fryser helt vildt, ikke hele tiden men mange gange om dagen og jeg er ellers normalt varm og fryser aldrig. 

Men sådan havde jeg det også under sidste graviditet, så det nok meget normalt for nogle

Anmeld Citér

1. februar 2021

A38

Jeg frøs som en sindssyg, da jeg var gravid fra cirka 6 uger til en 17-18 uger. Er normalt en varm person og slet ikke kuldskær. Jeg er ret sikker på at det var noget rod i hormonerne, der gjorde at jeg frøs hele tiden.

Anmeld Citér

1. februar 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Halløj

Jeg er 8+1 i dag og lider af de "almindelige" graviditetsgener som kvalme, træthed, madlede og oppustethed. Men derudover FRYSER jeg som ind i helvede - hele tiden!

Jeg har konstant store trøjer på, flere lag sokker og må ind imellem tage en hue på indendørs. Jeg går som regel i bad et par gange om dagen fordi jeg kan varme mig lidt op med meget varmt vand, men det varer jo ikke særligt længe, så er jeg kulderystende igen. Om natten sover jeg med alt tøjet på, alligevel fryser jeg!

Jeg er normalvægtig og lider ikke af nogle sygdomme. Det er min anden graviditet, og sidst havde jeg lidt det modsatte problem, der var jeg ofte meget varm. Er der nogen der kan genkende det at fryse som et symptom, og er der mon noget jeg kan gøre?

Vh

Jeg frøs også helt vildt i ca halvdelen af min sidste graviditet.
Udover at jeg frøs, var mit blodtryk også lavt, på grænsen til at være for lavt. Jeg var også svimmel og havde enormt meget kvalme de første 4 mdr. 

Anmeld Citér

1. februar 2021

ErDuHerIkkeSnart

Jeg fryser.normalt aldrig. Men det har faktisk været sådan jeg har opdaget et par af mine graviditeter ... at jeg pludselig gik rundt og skruede op for varmen og tog ekstra sokker på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.