Tidlig test er positiv (!!) IVF- men mens smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2021

Anonym trådstarter

Kære alle

Jeg er ny -og har været i fertilitetsbehandling et år (ingen problematikker, 32 år - bare gift med en kvinde), uden nogensidne at få en positiv test. Jeg har nu sidste mandag d. 25/1 fået lagt fint blastocyst op og været på en enkelt crinone om morgenen. Jeg synes jeg har haft murren der er kommet og gået og i dag skulle jeg have haft mens (og egentlig har jeg først testdag onsdag - sidste dag fo rmens var 4/1 så jeg er vel 3+6) men jeg kunne læse mig frem til at alle har kunne teste et par dage før, ved blastocyst... Så jeg prøvede her i morges. Og den var positiv! Jeg er helt ude af flippen og lige dele glad(!!!) og usikker (Det er så ønsket, har været så hårdt, i så mange måneder og kostede vanvittigt mange penge) ...Men jeg ville normalt skulle have haft mens i dag, og har bare virkelig mens-agtige murren og kramper... Nogle der har prøvet det samme - og holdet på graviditeten...?

På forhånd tak og glæder mig til at læse med herinde.

Mvh. M 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2021

esioul

Anonym skriver:

Kære alle

Jeg er ny -og har været i fertilitetsbehandling et år (ingen problematikker, 32 år - bare gift med en kvinde), uden nogensidne at få en positiv test. Jeg har nu sidste mandag d. 25/1 fået lagt fint blastocyst op og været på en enkelt crinone om morgenen. Jeg synes jeg har haft murren der er kommet og gået og i dag skulle jeg have haft mens (og egentlig har jeg først testdag onsdag - sidste dag fo rmens var 4/1 så jeg er vel 3+6) men jeg kunne læse mig frem til at alle har kunne teste et par dage før, ved blastocyst... Så jeg prøvede her i morges. Og den var positiv! Jeg er helt ude af flippen og lige dele glad(!!!) og usikker (Det er så ønsket, har været så hårdt, i så mange måneder og kostede vanvittigt mange penge) ...Men jeg ville normalt skulle have haft mens i dag, og har bare virkelig mens-agtige murren og kramper... Nogle der har prøvet det samme - og holdet på graviditeten...?

På forhånd tak og glæder mig til at læse med herinde.

Mvh. M 

Det er HELT normalt... 

Jeg havde mens smerter de første par uger... 

Nervøsiteten fylder bare meget, når man har kæmpet for det

Dine tests er rigtig fine...

Anmeld Citér

1. februar 2021

Anonym trådstarter

Hej. Dejligt - tak! Ja det er jo det - når det så gør ondt og murrer/kramper tænker man jo på det HELE tiden... 

men ja, det var så vildt pludselig at se stregerne kom frem... Så jeg kunne slet ikke stoppe med teste... 

Nu må jeg vel bare forsøge at få dagene til at gå ig nervøsiteten til at ligge sig

Anmeld Citér

1. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Stort tillykke

Min veninde fortalte at hun havde mens-smerter dagen før forventet mens (som sædvanlig), men det kom ikke, de næste dage følte hun at nu måtte det være kommet hver gang hun var på toilet fordi smerterne var så vante fra mens - men nej. Hun tog så en test og var ganske gravid, og nu har hun en sød lille pige, selvom hun stadig frygtede mens pga smerterne i de følgende dage 

Anmeld Citér

1. februar 2021

ErDuHerIkkeSnart

Murren i underlivet og mens-lignende smerter er helt normalt i en begyndende graviditet. Så hvis du er sikker på at Ovitrelle (eller hvad du nu har taget for ægløsning) er ude af kroppen, så er det en fin og flot teststreg, du kan glæde dig ved

Anmeld Citér

4. februar 2021

Anonym trådstarter

De er kun blevet vildere og vildere mine tests og nu er det ved at være 4 dage siden jeg skulle have haft mens. og 18 dage siden oviterelle, vist. Så det er vist bare at krydse fingre og håbe og tage én dag ad gangen... Det er godt nok den vildeste følelse pludselig at se de 2 streger!!

Anmeld Citér

4. februar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De ser meget flot positive tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.