Modu byggesæt - til hvilken alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2021

SK85

Hvornår legede jeres børn med Modu byggesæt?

Vi har fået det store Modusæt til vores datter i 1-års fødselsdagsgave, men hun leger aldrig med det. Hun er pt. 1 år og 8 måneder. Vores søn på knap 5 gider heller ikke lege med det.

Kommer det mon senere eller kan vi ligeså godt sætte det til salg med det samme? (det fylder jo enormt meget)..? Jeg har lidt på fornemmelsen at det aldrig bliver et hit, hun er ikke umiddelbart typen som synes at det at bygge noget er så spændende, men måske kommer det senere...?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2021

AnoMor

SK85 skriver:

Hvornår legede jeres børn med Modu byggesæt?

Vi har fået det store Modusæt til vores datter i 1-års fødselsdagsgave, men hun leger aldrig med det. Hun er pt. 1 år og 8 måneder. Vores søn på knap 5 gider heller ikke lege med det.

Kommer det mon senere eller kan vi ligeså godt sætte det til salg med det samme? (det fylder jo enormt meget)..? Jeg har lidt på fornemmelsen at det aldrig bliver et hit, hun er ikke umiddelbart typen som synes at det at bygge noget er så spændende, men måske kommer det senere...?

I den alder er det nok også mere jer der skal bygge til hende så hun kan lege. Man kan da så vidt jeg ved lave en gyngehest f.eks

Anmeld Citér

31. januar 2021

SK85

AnoMor skriver:

I den alder er det nok også mere jer der skal bygge til hende så hun kan lege. Man kan da så vidt jeg ved lave en gyngehest f.eks

Vi har bygget en bil til hende, men den har ikke rigtigt været et hit. Men vi kan da prøve at lave en gyngehest, tak for svar

Er der nogen der har børn der leget med Modu der vil fortælle hvor gamle børnene er...? Eller er der ikke rigtigt nogen der har haft god erfaring med det?

Anmeld Citér

23. februar 2021

PP93

Vi har to hold venner som har det til deres børn, og de brugte det først fra 2 års alderen cirka. I dag er ungerne omkring 3 år, og de bruger det dagligt. Jeg har selv planer om at købe sådan et sæt til min søn og kommende søskende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.