Forvirret! Hjerteblink slog langsomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. januar 2021

Mortil21988

Hej,

Jeg er ny herinde faktisk oprettede jeg mig i dag, efter en meget trist tidlig scanning.

I forvejen har jeg to drenge på 8 og 11 år, så dette er min 3. graviditet. 

Har aldrig før været så betænksom og ‘nervøs’ i de to forgangende graviditeter. 

Så i dag havde min mand og jeg bestilt en tid til en tidlig scanning, ifølge min læge skulle jeg være 9+5 (dog har jeg selv regnet med ca 8+3).

Scanningen viste, at selve fosteret var ca 8 uger henne - men hjertet slog som 6 uger henne. Hun ville ikke udelukke, at jeg var meget kortere henne end antaget. 

Men hun sagde flere gange, at hun var nervøs for dette. Hendes bekymring var at hjertet vile stoppe med at slå.

Så jeg skulle kontakte min læge mandag, for at få foretaget en hcg blodprøve om der er stigning i disse.

Nu sidder jeg med verdens mest ked af det og fortvivlet fornemmelse. 

Har nogle af jer prøvet noget lignende?

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2021

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Kære dig

Jeg har prøvet en scanning hvor jeg skulle være 7+5 men scanningsdamen sagde jeg var 6+5 og hjertet slog for langsomt.

Jeg vidste at jeg var 7+5 så jeg vidste også at da jeg en uge senere skulle scannes igen så var løbet kørt. Og sandt, hjertet var stoppet med at slå.

Kæmpe kram herfra. Håber det bedste for jer

Anmeld Citér

31. januar 2021

Baby.mamma

Øv for søren! Det er jeg ked af.

Jeg selv var for nylig igennem en MA. Vi opdagede det døde foster i 12. uge. Men vi havde faktisk været til tidlig scanning hvor baby var i live ved 6+ og 7+. Her slog hjertet nemlig ikke særlig kraftigt. Derfor tog vi en scanning mere, hvor det ved 7+ så lidt bedre ud. 

Denne graviditet endte som sagt en en MA i 12. uge, så jeg har desværre ikke en solstråle-historie

Jeg håber, at din situation er en anden, og med bedre udfald

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.