Pinligt spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2021

Anonym trådstarter

Jeg havde sidste menstruation første dag d 8/1. Dvs 21 dage siden. Jeg har lige været på wc hvor der var tydelig ÆL slim. Kan jeg så forvente mens om 14 dage fra nu eller tidligere?

jeg er ikke på nogen former for prævention, prøver heller ikk at blive gravid. Prøver bare at regne ud hvornår den ca burde komme da jeg gerne vil finde ud af hvordan min cyklus er så jeg ikk får det i ubelejlige situationer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Før sidste graviditet fik jeg mens 12 dage efter æl. Æl på dag 20 og mens på dag 32. Nu er der ikke kommet styr på min cyklus endnu efter fødslen, så ved ikke hvordan det bliver efterfølgende 

Anmeld Citér

30. januar 2021

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Før sidste graviditet fik jeg mens 12 dage efter æl. Æl på dag 20 og mens på dag 32. Nu er der ikke kommet styr på min cyklus endnu efter fødslen, så ved ikke hvordan det bliver efterfølgende 

Det er 6 år siden jeg fødte. Og ved min cyklus er meget regelmæssig. Har bare aldrig rigtig spekuleret over den før. Den er bare kommet når den er kommet uden jeg har holdt styr på den. 

Anmeld Citér

30. januar 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

I reglen ja. Omtrent mellem 9-16 dage. Men af hvad lært er det at kroppen ikke altid gør som den burde

Det bedste du kan er at tracke alle symptomer grundigt

Anmeld Citér

30. januar 2021

Anonym trådstarter

SDD skriver:

I reglen ja. Omtrent mellem 9-16 dage. Men af hvad lært er det at kroppen ikke altid gør som den burde

Det bedste du kan er at tracke alle symptomer grundigt

Det er også det jeg prøver. At registrerer tingene nu så jeg kan holde ordenligt øje med den.

jeg har simpelthen bare i tvivl om hvornår man fik sin menstruation når man har ÆL.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.