Også lige en gang til for Kong Hans - ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2021

Anonym trådstarter

Kort sagt - jeg burde teste, men har helt svedt det ud pga arbejde og børn hjemme og hvornår helvede skal jeg så få 5 min til at tisse på en pind og tjekke æl uden tre børn er der og spørger hvad mor lave 

Men, 

Vi knaldede tirsdag (af lyst), onsdag formiddag havde jeg mens lignende smerter i et stykke tid, i dag er mit udflåd virkelig slimet og kan strækkes mindst 5 - 10 cm imellem fingrene og der er meget mere end dee plejer at være (pudsigt), så vi sexede midt i det (ren tvang) - 

men hvornår er ens æl - er den før slimet udflåd , efter - under ? ����‍♀️ Havde jo de smerter igår, gad vide om det var der ægget blev frigivet agtigt? Nogle kloge hoveder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2021

Anonym

Ægløsningsslim skal være til stede før ægløsning,  det er en betingelse for at nå til implantation, men man kan ikke vide, hvornår I forhold til den, fordi du ikke nødvendigvis udskiller ægløsningsslimen, når du bemærker, at det kommer ud, der kan gå dage imellem.

P.s. Hvis du ikke laver vandglastesten, kan du ikke kende forskel på sæd og ægløsningsslim, så den øgede produktion kan sagtens være sæd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.