Er ved st gå fra forstanden af nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2021

Anonym trådstarter

Jeg har fået en positiv graviditets test 1,5 mdr efter jeg tog hormon spiral ud. Men har gået og små blødt siden. Dog uden smerter. Kan stadig nærke noget niven og stikken i underliv så sent som igår også.

til en scanning kunne de self ik se noget fordi det så tidligt. 

har tager første hcg og den lå fint og skal tage nr 2 idag. Er så så nervøs 

især pga mine blødninger.

Har brug for nogle solstråle historier fra jer da mine nerver er helt flyvende nu. 

Håber så meget på alt vel da vi blev gravide selvom jeg ligger på en AMH på kun 2,8. 

1. Så nogen med nogle solstråle historier 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2021

Anonym trådstarter

Nogen 

puha så nervøs , sku bare ud med det 

Anmeld Citér

28. januar 2021

Anonym

Held og lykke, ikke sjovt at stå i.

Anmeld Citér

28. januar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har fået en positiv graviditets test 1,5 mdr efter jeg tog hormon spiral ud. Men har gået og små blødt siden. Dog uden smerter. Kan stadig nærke noget niven og stikken i underliv så sent som igår også.

Har brug for nogle solstråle historier fra jer da mine nerver er helt flyvende nu. 

Håber så meget på alt vel da vi blev gravide selvom jeg ligger på en AMH på kun 2,8. 

Jeg blødte on/off fra uge 7-11. Vi fandt ingen årsag til det, men har en sund og rask datter på 9 måneder. Det er ikke sjovt at gå i og det kan desværre gå begge veje. Jeg håber alt er ok

Anmeld Citér

28. januar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Kan være, at du bare har sarte slimhinder.. Det har jeg også.. Under graviditeten med min datter pletblødte jeg af ingenting - altså har fx prøvet at bløde bare ved at stå op i 20 min. .. Og blødte hver eneste gang efter sex, scanning (både indvendig og udvendig), løft, gåture osv., men jeg havde også vanvittig mange smertefulde plukveer dengang og var sygemeldt fra uge 12.. Men gik da 10 dage over tid og fik en skøn pige ..

Under den her graviditet har jeg heldigvis kun pletblødt en enkelt gang, og det var vist efter sex, men har da en livlig dreng i maven her i uge 20 (blødningen var i starten af graviditeten)

Anmeld Citér

28. januar 2021

Anonym trådstarter

Kan være, at du bare har sarte slimhinder.. Det har jeg også.. Under graviditeten med min datter pletblødte jeg af ingenting - altså har fx prøvet at bløde bare ved at stå op i 20 min. .. Og blødte hver eneste gang efter sex, scanning (både indvendig og udvendig), løft, gåture osv., men jeg havde også vanvittig mange smertefulde plukveer dengang og var sygemeldt fra uge 12.. Men gik da 10 dage over tid og fik en skøn pige ..

Under den her graviditet har jeg heldigvis kun pletblødt en enkelt gang, og det var vist efter sex, men har da en livlig dreng i maven her i uge 20 (blødningen var i starten af graviditeten)

Det beroliger mig lidt, for jeg er tidligere kendt med sarte slimhinder,.. 

blødte også ved scanning  nemlig som

du skriver 

Anmeld Citér

28. januar 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Blev du sygemeldt pga plukveer fra uge 12 ?

Anmeld Citér

29. januar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Blev du sygemeldt pga plukveer fra uge 12 ?

Jep.. Jeg havde alt for mange af dem ved den mindste aktivitet, og de gjorde ret ondt.. Så lægen var bange for, at jeg ville gå i for tidlig fødsel, hvis jeg ikke var forholdsvis sengeliggende det meste af tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.