Spørgsmål .. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Na-Wi

Hej tøser

Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber i kan svarer på..

Jeg skal sættes igang om 10 dage (på min terminsdato), og her den anden dag læste jeg et indlæg om slimpropper.. Jeg mener det var en som havde fundet slim på ca 15 cm da hun var på toilettet.. De sidste par dage har jeg os fundet sådan nogle slimklumper er det slimproppen ? Altså kan den komme ud i mindre stykker?

Så ang. plukveer, jeg aner ikke hvordan de føles .. Men har meget tit ondt i en af sidderne sådan lige under maven, det er så slemt så jeg ikke kan ligge på siderne mere kun ryggen og går som en gammel mormor når det er værst.. Er det plukveer?

Beklager det klamme og uoverskuelige indlæg, men håber i forstår lidt af det

Knus Nanna 38+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

N&J

Slimproppen kan gå op til 2 uger før, så vidt jeg husker, men tror bare at det er fordi din livmoderhals gør klar at der kommer slim ud, havde selv det samme inden jeg fødte og min slimprop gik lige inden vandet gik, så det havde ikke været det jeg havde haft i ugen inden... jeg havde også mange smerter og det kan sagtens være plukveer, men din krop er jo også ved at gøre klar, jeg gik dog stadig 10 dage over tid.. så det kan godt tage lidt tid selvom kroppen gør klar..

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.