Slyngevugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.325 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2021

Desiree10

Hej alle sammen 

Er der nogle af jer som har erfaringer med slyngevugger? 

Vi kæmper meget med vores 7-uger gamle datter om aftenen, som er så svær at få til at sove! Om dagen sover hun rigtig fin, men om aftenen kan vi ikke få hende til at falde til ro eller sove. 

Nu har vi forsøgt at købe en slyngevugge med motor i håb om at den kan hjælpe om aftenen. Men hun vil ikke sove i den mere end max 30 minutter - og det er både dag og aften. 
Vi har forsøgt med den i to dage.. 

Er der andre hvis børn, hvor det har taget tid at vænne dem til slyngevuggen? 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2021

Roselil

Profilbillede for Roselil
Desiree10 skriver:

Hej alle sammen 

Er der nogle af jer som har erfaringer med slyngevugger? 

Vi kæmper meget med vores 7-uger gamle datter om aftenen, som er så svær at få til at sove! Om dagen sover hun rigtig fin, men om aftenen kan vi ikke få hende til at falde til ro eller sove. 

Nu har vi forsøgt at købe en slyngevugge med motor i håb om at den kan hjælpe om aftenen. Men hun vil ikke sove i den mere end max 30 minutter - og det er både dag og aften. 
Vi har forsøgt med den i to dage.. 

Er der andre hvis børn, hvor det har taget tid at vænne dem til slyngevuggen? 

På forhånd tak 

Vi havde sådan en natures sway slyngevugge, men ikke med motor. Den hang i en fjeder så den kunne “hoppe” op og ned. Det var den bevægelse der var det eneste der hjalp på kolikbarn. At svinge fra side til side duede slet ikke.

havde to kroge i loftet. Een ved sofaen i stuen og en ved sengen i soveværelset. Så tog vi har bare ned ad krogen når vi skiftede rum og “hang” ham op det nye sted

vi var utrolig glad for den. Eneste han sov i ud Over, på os. Men dit barn er kun 7 uger så måske hen bare har brug for kropskontakten

Anmeld Citér

23. marts 2023

LisbethN

Hej

en Slyngevugge er genial og især med motor til. Mit barn elskede den og tog gode lange lure i den. Vores var fra Moonboon - super lækker. 

Anmeld Citér

23. marts 2023

AnoMor

LisbethN skriver:

Hej

en Slyngevugge er genial og især med motor til. Mit barn elskede den og tog gode lange lure i den. Vores var fra Moonboon - super lækker. 

Du kan læse om den her: https://www.begynderbaby.dk/babyudstyr/bedste-slyngevugge

Du skriver kun på gamle opslag for at gøre reklame 

Anmeld Citér

11. april 2023

LisbethN

Du skriver kun på gamle opslag for at gøre reklame 

Jeg skriver for at besvarer spørgsmålet som læses af andre kommende forældre eller nye forældre også - selvom det er af ældre dato. 

Jeg skriver med egne erfaringer og fordi jeg selv har testet mange forskellige babyprodukter, som jeg har anmeldt på LINK SLETTET AF MODERATOR 

Jeg ved at mange andre forældre er glade for at læse med og jeg håber anmeldelserne kan være en hjælp til at finde de bedste produkter til børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.