Hvorfor sku du underdrive? Tror de ville syntes det var lidt mærkligt, hvis de alligevel ka se at det er en nem baby.
Og altså nu har du jo også erfaring, med en "sværere" baby, og derfor har fint mulighed for at ku sætte dig ind i hvordan, dem der har det sværere, oplever ting.
Nu har jeg haft ret alm babyer, på mange punkter, og tror ik de var nemmere eller svære end andre alm babyer.
Den første er 6 uger for tidelig født, ved aks, og hun var bare verdens nemmeste baby, på mange måder. Sov fint, voksede fint, ammede ret præcis hver 3 time i Ca 15 min ad gangen osv. Også da hun blev 3 mdrer fik hun kolik, og var bare ved at drive mig til vanvid, også gik det heldigvis over, efter 6 uger og 4 behandlinger ved en zoneterapeut. Hurra! Ku være hos alle og var lykkelig, for nogen gad lege med hende. Brugte sut, og ku ta en flaske med udpumpet mælk eller mme. Spiste ALT og spiser stadig alt mad.
Nr 2 blev født til tiden, voksede som hun sku, men gad ik ligge i barnevogn, gad ik ha sut, fad ik ha flaske, blev tosset hver gang hun kom over til hendes far og endnu mere tosset, hvis der var andre, der ville holde hende. Var altid vågen til min kl 24, hver aften og ville gerne ammes 3 gange hver nat. Spiste ik rigtig grød før hun var 8 mdre, fordi hun fik brækfornæmelse og nu 8 år sener, ja hun stadig være udfordret på mad. Men hun var stadig et mega nemt barn, selvom hun gav nogen andre udfordringer isv osv osv.
Tror bare det jeg forsøger at sige er, at selvom en baby ja virke/være nem, så er det da feder at man ka ha en åben og ærlig samtale, om hvordan man har det, hva man oplever og hvad man har erfaring med, i stedet for at underspille osv. Håber det gir mening?! Vh Stine