Intet hjerteblink 7+3 - gode historier søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.032 visninger
11 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2021

nannavilu

Hej med jer. 

Jeg var til tidlig scanning i torsdags, hvor hun vurderede mig til 7+3, det passer med min sidste menstruation d. 30/11-2020. Alt så rigtig godt ud, lige indtil hun skulle finde hjerteblink Det var ikke muligt, og hun tilbød mig en vaginal scanning, men kort tid efter trak hun tilbudet tilbage. Alt hvad hun sagde derfra dødstømte min graviditet, og gik derfra med den værste følelse og oplevelse. 

Hun nævnte dog muligheden for en slow starter, men der var intet at uddybe. Jeg er med på hun ikke ønskede at give mig falske forhåbninger. 

Nogen som har prøvet noget lignede? Hvor at graviditeten alligevel var intakt? Jeg har ikke blødt, har graviditetssymptomer som ømme bryster, kvalme/opkast og forstoppelse - præcis som ved mit 1. Barn❤️

Fik taget blodprøve fredag, hvor mit hcg var 71.000 og skal have taget en ny imorgen. 

Håber i kan fortælle om positive historier��

Håbefulde hilsner 

Nanna 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2021

Anonym

Jeg var en missed abortion (MA) igennem for nylig. Opdaget ved tidlig scanning. Kroppen havde ikke selv registreret det. Det lyder som om, det er det.

Hvad skulle du gøre herfra? Jeg skulle scannes to gange på sygehus for at konstatere der ikke var liv, før jeg fik mine abortpiller.

Det er en virkelig trist situation, og man kunne håbe, du bare er det kortere henne, det kan jo godt svinge en uges tid. Mens kan man ikke altid regne med, og ej heller ÆL. Da man kan blive gravid før og efter ÆL. Jeg krydser fingre 

Anmeld Citér

24. januar 2021

Babilooo

Hvorfor blev tilbuddet om vaginal scanning trukket tilbage..? Jeg er aldrig blevet scannet på maven i så tidligt et stadie?

Måske ville en scanning indvendig vise hjerteblink?

Anmeld Citér

24. januar 2021

nannavilu

Anonym skriver:

Jeg var en missed abortion (MA) igennem for nylig. Opdaget ved tidlig scanning. Kroppen havde ikke selv registreret det. Det lyder som om, det er det.

Hvad skulle du gøre herfra? Jeg skulle scannes to gange på sygehus for at konstatere der ikke var liv, før jeg fik mine abortpiller.

Det er en virkelig trist situation, og man kunne håbe, du bare er det kortere henne, det kan jo godt svinge en uges tid. Mens kan man ikke altid regne med, og ej heller ÆL. Da man kan blive gravid før og efter ÆL. Jeg krydser fingre 

Årh manner, kærlighed til dig

Jeg skal have taget 2 blodprøver, så de kan sammenligne mit hcg niveau. 

Jeg mistænker også selv MA, men håber på det bedste Har haft meget uregelmæssig mens. Så håber sådan jeg bare ikke er så langt henne. Men tvivler 

Anmeld Citér

24. januar 2021

nannavilu

Tjullehej skriver:

Hvorfor blev tilbuddet om vaginal scanning trukket tilbage..? Jeg er aldrig blevet scannet på maven i så tidligt et stadie?

Måske ville en scanning indvendig vise hjerteblink?

Ja, jeg ved det ikke. Det sagde hun ikke Var så paf, at jeg ikke lige spurgte hvorfor hun trak det tilbage. 

Håber hendes scanner bare var elendig

Anmeld Citér

24. januar 2021

Emiliaa92

Når du er så kort henne, ja så burde du få en indvendig scanning, nu når man ikke kunne se noget udvendig.. Jeg synes du skal vente en uges tid og så få en ny scanning.

Håber da, at din læge vil henvise dig til en!? 

Anmeld Citér

24. januar 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg håber det bedste for dig

i forhold til vaginal scanning, er det ikke sikkert det havde givet dig et bedre svar. Jeg blev selv scannet tidligt, omtrent 8 uger henne. Først på maven, og bagefter ville hun gerne se om hun kunne se mere vaginalt. Men hun kunne knap nok se min livmoder derfra. Det var privat. 
hvornår skal du scannes igen? 

Anmeld Citér

24. januar 2021

nannavilu

Emiliaa92 skriver:

Når du er så kort henne, ja så burde du få en indvendig scanning, nu når man ikke kunne se noget udvendig.. Jeg synes du skal vente en uges tid og så få en ny scanning.

Håber da, at din læge vil henvise dig til en!? 

Har tid på klinikken igen torsdag. 

Tror måske proceduren hos lægen er at starte med at se udviklingen af hcg

Anmeld Citér

24. januar 2021

nannavilu

SDD skriver:

Jeg håber det bedste for dig

i forhold til vaginal scanning, er det ikke sikkert det havde givet dig et bedre svar. Jeg blev selv scannet tidligt, omtrent 8 uger henne. Først på maven, og bagefter ville hun gerne se om hun kunne se mere vaginalt. Men hun kunne knap nok se min livmoder derfra. Det var privat. 
hvornår skal du scannes igen? 

Hun sagde til en start at det var så fin en baby, selvom det ikke er helt det endnu. Virkede til at det manglende hjerteblink overraskede hende også. 

Skal scannes igen torsdag

Anmeld Citér

25. januar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Først et kram til dighvor er det nervepirrende. 

For det andet når du ikke er længere hende så skulle hun ha scannet dig vaginalt. 

Krydser finger for dig Og håbe på det bedste.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.