Hej
Jeg sidder her og er ked af det. Jeg føler aldrig jeg får noget anerkendelse fra min mor eller ros for noget jeg gør...
Jeg har li født vores 2 barn(vi har 2 piger nu) som både min mand og jeg er lykkelig over. Vi er begge enige med vi ikke skal havde flere. Af mange forskellige oversager. Vi er 30 år og 33 år og har været sammen i 12 år.
Sagen er så min mor bliver irriteret over den beslutning og siger tit. Den næste bliver sikkert en dreng... Jeg/vi har ikke lyst til at få flere børn. Også synes jeg det er så mærkeligt at sige sådan noget. 1 uge efter jeg har født...
Idag ringe hun(min mor) over Facebook min mand tog den. Mens jeg skiftet vores lille pige. Sagde bare jeg skulle ringe tilbage. Jeg ringer tilbage til hende. Så snakker vi lidt sammen og jeg fortælle at idag har vi badet den lille for første gang. Ja okay.
Så bliver den lille lidt urolig og vil give hende bryst. Ligger min mobil fra mig så siger hun. Jeg vil li spil et spim(på Ipaden) også ligger hun på.
Når hun ringer ellers er hun kun interesseret i at snakke med vores ældste datter. Som også er dejligt.
Men altså hun spørger ikke til hvordan jeg har det el. Jeg har aldrig hørt hende sige jeg gør det godt som mor eller el. Er det for meget at spørger om?
Min mand siger det flere gange til mig (jeg er sikker på han kan mærke det på mig) vores ældste datter er skøn og det får vi tit af vide. Pædagoger i hendes børnehaven og venner.
Vores datter skal hjem til hende i et par dage. Så siger hun. Så kan du gør rent... Vores hus er rent. J har også en lille en som skal ammes og ha mig tæt på.
Ej bliver sku bare ked af det.
Hvad siger jeres mor til jer?
Anmeld
Citér