Su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2021

Anonym trådstarter

Hej, jeg spurgte forleden min vejleder på skolen om min su, fordi jeg søgte Su og min Su er gået igennem, hun mente jeg kunne se hvornår jeg får min su udbetalt efter den 20. Inden under su.dk under udbetalinger, men der står intet endnu. Kan i se hvornår jeres su bliver udbetalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej, jeg spurgte forleden min vejleder på skolen om min su, fordi jeg søgte Su og min Su er gået igennem, hun mente jeg kunne se hvornår jeg får min su udbetalt efter den 20. Inden under su.dk under udbetalinger, men der står intet endnu. Kan i se hvornår jeres su bliver udbetalt?

Jeg fik den sidste hverdag

Anmeld Citér

21. januar 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg fik den sidste hverdag

Jeg mener inde på udbetalinger under min su, så kan man se hvornår man får den udbetalt, men det kan jeg ikke? Altså su for februar. Kan du det?

Anmeld Citér

21. januar 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg mener inde på udbetalinger under min su, så kan man se hvornår man får den udbetalt, men det kan jeg ikke? Altså su for februar. Kan du det?

Pas, jeg fik bare besked om hvad jeg fik og jeg ved det ligger til at komme sidste hverdag, så har ikke behov for det på skrift. 

Anmeld Citér

21. januar 2021

Naha

Anonym skriver:

Det du snakker om bliver opdateret en gang om måneder. Du kan egne med at se det mellem d.25 og 32 i måneden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.